eerste stapjes

A

Anoniem

Guest
Jippie! Ik wilde het even kwijt, Isis heeft haar eerste stapjes los gezet! Nu heeft ze de smaak te pakken en oefent ze volop, met de dag gaat het vooruit, 2 stapjes, 5 stapjes , 10 stapjes en trots dat ze is en wij nog veel trotser.

Pffffff, 'de roze wolk' was er de eerste maanden niet, maar de laatste maanden................ik ben verliefd!

Al is er ook bewolking, bijv. als ons meisje gilt als ze haar zin niet krijgt of als ze hangerig/huilerig is,

Of als ik zelf  niet lekker in mijn vel zit,

x Esther (mv Isis 29-11-06)

Wat kanp van Isis en wat leuk dat jij zo verliefd  op haar bent!
Lekker van genieten Esther.

Hier nog geen losse stapjes, wel langs de tafel.

Ida

hoi,

leuk he, die eerste stapjes, dinand loopt ook sinds 2 weken, let maar op nu loopt ze zo goed los! geniet er maar lekker van,

groetjes susanne

Joepie!!! Wat goed! Knap hoor van Isis.
Wat zul jij trots zijn zeg. En wat heerlijk dat je ook zo lekker verliefd bent op je kind.
Geniet er maar lekker van.

Ennuh, die donkere wolken, die hebben we denk ik allemaal wel eens.

Liefs
Mariska

hee leuk mijn dochtertje is bijna 11 maanden.
en zegt al papa mama oma.bha.en auw.ook loopt zij langs de tafel.en banken op.en ook ik ben zeer gek op onze dochter.zij heeft vandag een ballebak gekregen dol blij dat ze is echt supper leuk behalve dat ik en mijn man 2oo ballen nu kunnen rapen.een ding vertikt ze nog.dat is pottjes eten met groente vanaf 8 maanden want daar zitten stukjes in.dat wil ze niet stom he

hee geniet er lekker van van die mooie tyd samen
gr marielle

Terug
Bovenaan