Eerste tandje is door!

En weer een mijlpaaltje :D Het eerste tandje is door bij Jasmijn...! En heb er niet eens wat van gemerkt... Had niet het idee dat ze er nou heel veel last van had... gelukkig!

Haha, weken tel ik ook allang niet meer. Behalve volgende week dat weet ik het, dan is hij precies een half jaar ;-)

Jasmijntje ook al een tandje???? Fijn dat ze er geen last van heeft gehad. Hoe gaat het met werken?

Geinig he...ik vind het bij soraya geen gezicht, 2 van die tandjes, maar het is wel errug schattig..
Soraya heeft er wel last van gehad hoor...koortsig, KWIJLen, handje in haar mondje, rode wangetjes...ppftt...btw wordt ze volgende week 5 maandjes....

Ook ik wil wel graag weten wat Dentinox is en waar ik het kan halen ;)

Lis is bijna 5 maanden en heeft al een tijdje last aan de linkerkant. Nou ja, last.. Het is een onwijs vrolijk kind maar als ze iets in haar handen heeft gaat ze erop kauwen en altijd aan de linkerkant. Ze heeft sinds gisteren 1 rood wangetje. Ze moet altijd wat in haar mond hebben, dus ik denk echt dat het jeukt. Maar dat denk ik al een tijdje, dus als het zou moeten dan duurt het wel erg lang.

Ach, ze heeft er geen extreem last van, dus eigenlijk maakt het ook niet uit.

Terug
Bovenaan