Eerste tandje.

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Hiephiephoera: Evy heeft vandaag haar eerste tandje doorgekregen.
We hebben er niet veel van gemerkt; alleen dat ze de laatste week veel meer kwijlde en deze week meerdere keren per dag poepte. Ze heeft er dus gelukkig niet heel veel last van gehad.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hai Iris,

Leuk!!! T gaat hard hè. Wel fijn dat Evy er niet veel last van heeft gehad hoor. Misschien volgt de tegenovergestelde nu ook snel, althans dat had Chiara altijd.
Ik heb toch nu ook echt t idee dat Milan een tandje krijgt maar voel nog niks. Hij is zo met tongetje bezig en  kwijlen en  had zondag ook vijf keer gepoept, das niks  voor hem.

Gr. Esther  

Hoi Iris,
wat leuk!!! ik zit ook "te wachten" op de tandjes. de laatste weken kwijlen de dames steeds meer. het tandvlees is nog mooi roze dus of het binnenkort zal zijn weet ik niet. ik wist niet dat het vaker poepen op een dag ook een teken kan zijn. ik heb wel gelezen over luieruitslag. beide hebben de dames wel gehad, maar sinds gister niet meer.

ik merk het wel. vind het wel spannend.

groetjes,
Petra

Hoi meiden,

Tijn heeft nu sinds 2 weken 2 ondertandjes! Kwamen allebei tegelijk door! Ongeveer een maand geleden had hij er last van; kapotte billen, niet lekker enzo.
Maar wat een leuk gezicht he Iris? Hahaha, ze worden echt groot nu hoor!
Liefs, Eline

Terug
Bovenaan