Eerste tandje!

Hey meiden,

Lars zijn eerste tandje is aan het doorkomen. Niet gewoon onder of boven in het midden.. Nee gelijk een hoektand hahaha... Zit al een hard wit puntje.
Gelukkig heeft hij er weinig last van, geen koorts alleen heeeeeeel veel kwijlen, gekke bekken trekken en op dingen bijten. Ook is hij iets onrustiger. Hoop dat het hierbij blijft. Merk dat er ook al verdikkingen midden onder zitten dus ben benieuwd wanneer die door komen.
Gaat één keer allemaal zo snel!

Hoe gaat het bij jullie kleintjes, zijn er al veel met een tandje of merken jullie dat er iets aan zit te komen?

Liefs Kim

Ooh wat gaat het inderdaad ineens hard!
Hopelijk krijgt hij er niet al teveel last van.
Ik heb al wel bijtringen en chamodent in huis gehaald maar ik kan bij Merle nog niks ontdekken.

Lars is ook bijna 5 mndjes he? Is paar weekjes ouder..pfff waar blijft de tijd!

xxx

Lars is over precies een week 5 maanden... Echt niet normaal...
Klopt echt wat ze zeggen, geniet er van want het is zo voorbij. Elke fase is tot nu toe super leuk en het wordt ook steeds leuker, maar vind dat het nu wel erg snel gaat ineens...
Maar goed, dat hoort erbij :)
Zal straks ook wel zijn als hij voor het eerst gaat kruipen en gaat staan.
Maar daar zullen we voorlopig nog maar even niet aan denken!

X

Oooo weer een mijlpaal!
Het gaat echt snel hè!
Hopen dat hij niet meer last krijgt dan dat hij nu heeft.
Sommige kids zijn er echt heel naar van!

Bij Finn nog geen tand te bekennen trouwens.
Ook niet zo erg hoor aangezien ik nog bv geef;-)

X Daan en Finn

Heey Kim,

Jeee dat gaat snel zeg....en als eerste een hoektandje, dat is bijzonder zeg!!
Dus je mag al gaan tandenpoetsen bij Lars hihihi.
Ja het gaat veeeeeeeeeeeel te hard...alle fases zijn leuk hoor, maar dat heerlijke pasgeborene is er te snel af...
Dat ze zo heerlijk tegen je aan slapen...

Fijn dat Lars er niet zo'n last van heeft...want vaak juist met die hoektandjes hebben ze meer last...
Als ze echt zichtbare tandjes hebben veranderen hun gezichtjes zo....

Hier nog geen tandjes te zien... maar Naomi was 10 maanden en Quinten 9 maanden toen t eerste puntje doorkwam...dus verwacht nog dat wij even moeten wachten bij Bodhi!

Liefs Brigitte

He Kim,

Wat leuk! Maar inderdaad een grote mijlpaal alweer.
Hier nog geen tandjes te bekennen.

Gisteren weer een baby van 3 weken in de armen, wat lijkt dat al lang geleden! Zo licht en klein.

Zooo, wat vroeg!! Gelukkig heeft Lars er weinig last van. Hopelijk blijft dat zo! De tijd vliegt inderdaad.... Het begint hier zelfs soms te kriebelen voor een tweede, ha ha. Terwijl ik altijd riep, maar eentje te willen!!! Het is allemaal zoooo leuk!

Terug
Bovenaan