Eerste tandjes

Zo'n 2 weken geleden begon Amy's eerste tandje door te komen en inmiddels is het tweede tandje ook aan het doorkomen. Helaas heeft ze hierdoor veel spuitluiers en daar krijgt ze weer luieruitslag van. Ik smeer nu bij elke verschoning Bepanthen op haar billetjes en dat helpt gelukkig goed.

Ik was benieuwd of er al meer kinderen tandjes krijgen en hoe lang de spuitluiers ongeveer aanhouden?

groetjes,

Simone
(mama van Amy 12-10-2005)
 
Hoi Simone,
Ik heb twee jongens Rick van 2,5 en Joost van 5 maanden 21-09-2005
Rick 17-09-2003 Had met de eerste kerst twee tanden. Was erg vlot Josst heeft ze gelukkig nog niet.
Krijgt nog steeds bv en bijt al alleen met zijn kaken, hij mag van mij dus nog wel even wachten met het krijgen van tanden.
Groeten Marieke
 
Hoi Simone, dan is Amy lekker vroeg met haar tanden! Ik denk dat mijn zoon ook tanden krijgt. Rode wangen, ontzettend veel spuitluiers op een dag en veel kwijlen en op alles willen  bijten.
Had Amy dat ook? Mijn zoon is van 15-10-2005.
 
Sigrid dus zoals bij mijn onderwerp te lezen, niet heel erg vlot met haar tanden. Maar Sigrid heeft niet echt  spuitluiers. Ik denk dat het bij elk kindje anders is, want mijn zus haar dochter heeft het weer wel. Sigrid was vorige week ziek, jengelig en ga zo maar door. Maar nu pas  hebben we het eerste tandje ontdekt. Bij mijn zus haar dochter gingen de diaree luiers over zodra het tandje/kiesje door was.

Groetjes,

Petra
 
Terug
Bovenaan