eerste tandjes

hi dames mijn zoontje is nog geen 5 mnd e, nu 4 maanden en 3 weken ,en hij krijgt al 2 tandejes aan de onder kant , hij is heel kribbig en wil gewoon geen fles voeding , wel borst voeding gelukkig wel
mijn vraag is hebben jullei nog tips voor zijn tandvlees , gebruik al een bijtring en koude vinger maar dat houdt niet lang

Hmm volgens mij kan je niet zoveel meer doen dan een koude bijtring. Er zijn wel (homeopatische) druppels te koop die je op het tandvlees kan smeren wat de pijn zou moeten verlichten maar of het helpt geen idee.

Bij Noa dacht ik gister (5 maanden) aan de onderkant een puntje te voelen. Hoop dat ik daar niet al te veel last bij ga krijgen bij t geven van borstvoeding.

Hoi Sassimaro er is spul voor van vsm maar je hebt pook gengigel baby bij de apotheek.
dat gebruikte ik bij de oudste als hij het tubetje zag dan werd hij al rustig hahaha... duurde ook altijd een eeuwigheid voordat er een tandje doorkwam (+/- 3 weken min)

onze kleine meid is al weken enorm aan het kwijlen dus dat zal ook niet lang meer duren

Hier breekt het eerste tandje inderdaad echt door. Het puntje is te zien dus we hebben maar braaf tandpasta gekocht zodat wel kunnen beginnen met 'poetsen'

Bij mijnn meisje zagen we met 10 weekjes al een puntje, maar het is nog steeds niet doorgekomen...... Ze kwijlt een hoop en de bijtring is ook haar favoriete bezigheid, maar tja, hoe lang het duurt voor die tandjes door zijn kan je dus nooit zeggen.

ik zag net bij de da dat ze daar ook gengigel hadden (meteen gekocht) en ze hebben dentinox

ene brenge je aan is gel zoals de naam al zegt
andere zijn druppels

hoorde gisteren van de kinderarts dat het wel tot de 11de maand kan duren voordat er wat doorkomt.... tot die tijd veel doekjes, bijtringen en wassen

Terug
Bovenaan