eerste tekenen ...herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
hoi!

ben nu 5 weken zwanger na een miskraam bij 11 weken.
Merk nu dat ik naast de enorme vermoeidheid nu minder trek in eten krijg, is dat normaal? dacht dat het juist andersom was hahaha
ook moet ik regelmatig een grote boodschap soms wel paar keer per dag is dat ook herkenbaar? bij vorige keer had ik snel last van obstipatie namelijk.Verder was ik daar erg lui maar had wel trek.
heb nu andere verschijnselen maar dat kan toch? iedere zwangerschap is anders of niet?

gr  es

Hoi,

Ik ben ook pas zwanger en heb ook niet zo veel trek, steeds veel kleine beetjes..
Dusdat herken ik wel.. Spannend voorj ou ook, na mk 11 weken.. Maar ja, proberen te genieten! Al zal dat niet makkelijik zijn. Ik vind het ook zo spannend en hoop zo dat het goed gaat. MAar ik heb er een heel goed geveol bij, meteen al. En ik heb 2 maanden terug mk gehad met 5 weken en toen had ik dat niet heel gek. Dus probeer ook wel naar mn gevoel te luisteren en aan de andere kant 80 x per dag naar de wc of er geen bloed is.. erg vermoeioend..

Voor de rest gaat alles goed, behoorlijke pijnlijke borsten ook, jij ook?

Groet, Suza

Hoi Ester,

Heel herkenbaar hoor, dat je minder trek krijgt!
Je hebt ook kans dat je misschien vanaf 6 weken zwangerschap kotsmisselijk wordt.
Meestal krijg je pas na een paar maanden wat meer trek, als de eerste 3 maanden dus voorbij zijn (bij mij altijd 16 weken, had dit bij mijn andere kids ook en nu ben ik voor de derde keer zwanger en heb weer tot 16 weken last gehad en na de 16 weken kreeg ik opeens eetbuien). Verder was ik alleen maar moe en had ik inderdaad ook veel last van mijn darmen, moest soms wel 2x per dag ontlasting krijgen....nu ik op het eind loop, krijg ik daar trouwens weer last van (ben nu 36 weken zwanger).

Misschien is het juist positief dat je nu andere verschijnselen hebt, daar je de vorige keer een miskraam hebt gehad.

Heel veel sterkte en hopelijk ga je een goede zwangerschap tegemoet!!
Liefs Renata.

hoi hoi

daar zat ik dus nu ook mee te stoeien of het nu goed gaat doordat ik andere kwaaltjes heb...
ben benieuwd...

duurt nog een eeuwigheid voor 1e echo over 2 weken pas!

ja heb min of mee pijnlijke tepels en borsten zie je de aderen goed op en zijn wat voller geworden. zie ook meer aderen op mijn bovenbenen verschijnen.

had van de week onverklaarbare spierpijn in benen en kont, hoorde er ook allemaal bij!

hahaha liefs es

Terug
Bovenaan