Eerste tekenen?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Er zijn er al een paar van ons de afgelopen week met goed nieuws gekomen, maar ik vroeg me af of jullie al voor je NOD tekenen hadden van een zwangerschap?
Of hebben jullie dit alleen 'geconstateerd' door het uitblijven van je ongi?

Ben benieuwd!

=xxx=
Juul

Ik ben drie keer zwanger geweest en elke keer dacht ik wat te voelen, maar werd ik toch ongesteld. Die keren dat ik zwanger was waren eigenlijk niet anders. Er zijn vrouwen die wel wat voelen maar je kan jezelf heerlijk voor de gek houden als je graag zwanger wilt raken. Ik moet zeggen dat bij mij de zwangerschapsklachten elke keer pas vanaf 5,5 week kwamen.

Bij mij waren er juist geen tekenen dat er een ongi aan zat te komen. Echte zwangerschapskwaaltjes ook niet behalve die hele zere borsten. Die had ik ook voordat ik ongesteld moest worden maar dan alleen een dag of 3. Nu bleef dat. 1 dag overtijd ben ik begonnen met overgeven en dat heeft maar een dag of 4 geduurd. Zijn nu alleen nog zere borsten en heel moe. Maar toch echt zwanger. Hoop voor je dat het raak is.

Groetjes Supertje

Bij mijn zwangerschap van mn zoontje (inmiddels 2.5) had ik alleen de klacht moeheid, ik was nog nooit zo moe geweest en zakte om 7 uur voor de tv in slaap, maar voor de rest kwamen de 'klachten' pas met 6 weken zoals zere borsten, misselijk e.d.

liefs Marina

Hoi Juul,

Het enige wat ik merkte waren dat mijn borsten een stuk groter en gevoeliger waren, maar dat is ook een familie ding...mijn zus en moeder hadden dat ook.

voorderest had ik de gewoonlijke menstuatie pijn...dus dacht echt dat ik ongesteld zou worden.

ik denk ook dat het voor iedereen anders is en de meeste klachten schijnen pas te komen met 6 weken zwangerschap en sommige hebben helemaal nergens last van.

ik zal voor je duimen!

liefs
Nicole

Ik moet vrijdag mijn nod hebben en ben al een aantal dagen best misselijk en mijn tepelhof aan beide borsten is echt extreem mooi rond en donderker van kleur.
Nog geen pijnlijke borsten zoals met mijn 1ste zwangerrschap en 2(miskraam).
ben benieuwd, we zien het wel al hoop ik natuurlijk dat het raak is.
Heb tot op heden ook nog geen enkel teken dat ik ongesteld ga worden.
Duimen duimen en nog eens duimen

gr Louise

Hmm, ik heb af en toe pijn in mijn zij /liezen en dat heb ik normaal nooit. Mijn eisprong is ook al geweest. Hopelijk is het nu echt raak!

Succes allemaal!

Liefs Vic

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helaas een miskraam gehad. Ik heb echter geen zwangerschapstekenen gehad. Ik was alleen over tijd. Na dat ik wist dat ik zwanger was kwam de moeheid wel. Ik ben nu weer een dag overtijd dus morgen ga ik een test doen. Ik hoop voor de dat het raak is. succes

Terug
Bovenaan