Eerste testen gekocht... + overgewicht...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal...

Ik heb net mijn eerste 2 testen gekocht via zelftesten.nl ze zijn speciaal om vroeg te testen.., moet betrouwbaar zijn zeggen... ik hoop het want dan kan de eerste test niet donderdag de 19e doen maar maandag de 16e doen.

Ik vind het allemaal zoooo spannend... van mijn kant van de familie ben ik de eerste en dat maakt het allemaal echt speciaal en nog spannender... ik wil ook al graag vertellen dat we er mee bezig zijn maar het is natuurlijk veel leuker om ze er mee te verrassen straks...

Ik weeg alleen nu rond de 83 kilo met 165 cm. ik lees ineens overal dat de kans op aangeboren afwijkingen veel groter is en de kans op miskramen...

In hoeverre is dit echt heel ernstig?? ik heb dus net een bmi van boven de 30.

ik blijf trouwnens ook steeds steken in mijn rechter onderbuik voelen... het lijkt wel of ik ineens elk steekje en dingetje voel, en telkens denk ik dan weer... O! ik ben vast zwanger...

Nou ik heb lekker even van me af kunnen schrijven haha... daar is het forum ook wel voor toch??

Liefs en iedereen 100.000 keer succes met zwanger worden !

spannend he, maar dat overgewicht.. ik heb 2 kinderen beide gezond. we zijn nu bezig voor een 3de. Ik ben 181 en weeg rond de 93 kg. en de andere 2 kids is niks mis mee.

dus maak je er niet al te druk om. en stel dat je deze maand niet zwanger bent dan kun je altijd de komende maand een paar kilo (langzaam) afvallen.

gr

Oja, ik groeide bij de andere kids ook nog eens 25 kg ongeveer. dus ik was echt een walvis haha

Ik ben ook niet de slankste en ik heb ook gewoon 2 gezonde kindjes op de wereld gezet. Ik heb wel eens gehoord dat overgewicht van invloed is op de vruchtbaarheid, maar ik heb nog nooit gehoord dat het van invloed is op afwijkingen en miskramen.

In ieder geval alvast veel succes met testen. Hopelijk komt er een dikke + te staan!

Hoi Kim,

Zag net je berichtje staan en ik dacht ik MOET even reageren. Ik ben 1.70 en weeg 92 kilo. Ik was in de 2e ronde zwanger en ben inmiddels bijna 10 weken zwanger. Ik kan nog niets zeggen over aangeboren afwijkingen, maar ik ken genoeg meiden in mn omgeving met overgewicht en een baby en dat gaat allemaal prima! Ik heb al 2 echo's gehad (vanwege medicatie gebruik) en alles ziet er prima uit. Laat je niet bang maken, komt allemaal goed!!

Hi meid,

tuurlijk, een BMUI van 25-30 is in alle opzichten beter maar maak je geen zorgen hoor! Ik ben ongeveer van hetzelfde kaliber, leef verder erg gezond, sport/beweeg veel en mijn zwakke punt is dat ik alles lust en graag een wijntje pak. Tja...
Als je cyclus regelmatig is zou ik me geen zorgen maken, als dat niet t geval is (PCO bijv) kan een paar kilo afvallen helpen, maar als je zwanger wil worden is extreem lijnen niet heel verstandig.

Succes met testen!

Thnks voor de reacties, ik heb vanmorgen getest en had eerst een lichte streep dus ik weet het niet zeker maar mijn gevoel zegt dat het positief was... ik blijf maar ff wachten, ik leef verder ook erg gezond dacht ik dus hopelijk komt het allemaal goed!

liefs kim

Terug
Bovenaan