Eerste trimester

<p>Hoihoi, </p><p>Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend blij en dankbaar ben dat ik zwanger ben! (7+1) Maar pfoe zeg, wat vallen deze eerste weken me ontzettend tegen. Voel me met de dag beroerder (op een enkele dag na dat ik me redelijk goed voel). Heb de hele dag honger maar totaal geen zin in eten en wordt ook misselijk zodra ik iets eet, ben enorm vermoeid, m'n lijf doet zeer en voel me helemaal niet mezelf haha!</p><p>Kan niet wachten tot het tweede trimester gaat beginnen, want dat zouden (als het goed is) de meeste klachten wat meer verdwijnen.. </p><p>Meer mensen die het zo ervaren? Wil zo graag lekker gaan genieten van de zwangerschap maar op dit moment is dat best een beetje lastig.. Volgende week de eerste echo, dus als we dan een mooi kloppend hartje zien weet ik in ieder geval weer waar ik het voor doe haha! </p><p> </p><p> </p>
 
Hoi hoi,
Heel herkenbaar wat jij schrijft. Ik ben bijna 7 weken en het valt mij ook enorm tegen. Ontzettend moe, nergens zin in en voortdurend misselijk. Ik hoop ontzettend dat dit de zwaarste wekenz zijn en dat het beter wordt! 
 
 
Hoi hoi,
Heel herkenbaar wat jij schrijft. Ik ben bijna 7 weken en het valt mij ook enorm tegen. Ontzettend moe, nergens zin in en voortdurend misselijk. Ik hoop ontzettend dat dit de zwaarste wekenz zijn en dat het beter wordt! 
 
 
Heel herkenbaar, ik ben nu in 9 e week en voel me nog steeds beroerd, duizelig, misselijk, beetje slap. Pijnlijke borsten, soms al bandenpijn. Ik had me dit ook heel anders voorgesteld. Het is zo ontzettend bijzonder dat er een mensje in je groeit! Hoop dat we ons allen snel beter mogen voelen en echt kunnen gaan genieten.
 
Hoi hoi, 
Ik voel met jullie allemaal mee. 
Ik ben momenteel in verwachting van ons 2e kindje. Ik zit nu op 8 weken en 3 dagen. 
Ben ook enorm moe, de hele dag door misselijk. Maar ook een honger gevoel hebben. Maar al het eten staat me tegen. Ik eet natuurlijk wel wat, omdat het moet. Ik hoop dat dit gevoel met week 16 is verdwenen. 
Ik weet dat het erger kan zijn dan dat ik me nu voel. Bij mijn eerste kindje heb ik 7 maanden lang gespuugd. 
Maar je krijgt er zoveel moois voor terug. 
Nog 7 a 8 maanden volhouden allemaal. ?
 
Terug
Bovenaan