Eerste Vaderdag cadeau

Hoi allemaal,

Volgend weekend is het natuurlijk Vaderdag.
Nu ben ik pas bevallen van onze zoon en ik wil hem graag een leuk cadeau geven wat met onze baby te maken heeft.

Op internet zie ik vanalles maar van 90% denk ik Tsja… dat beland uiteindelijk op zolder.

Heeft iemand leuke ideeën? ?

Een voorlees boekje over een geweldige papa? Was vorig jaar in ieder geval te koop bij GroenRijk.

Ik geef hem iets wat met zijn hobby te maken heeft en hij kan gebruiken en geef als kleinigheidje een voorleesboekje speciaal voor papa’s (papa is de beste)

5 jaar geleden toen mijn oudste zoon nog een baby’tje was heb ik met een voet en hand afdruk een verf tekening gemaakt met ‘mijn vader is mijn superheld.’ Dat had ik toen van Pinterest gehaald. Voet met hiel naar boven en de tenen naar beneden stempelen met vingerverf. En dan met een hand afdruk de cape, achter de voetafdruk. Dan zelf heel creatief een hoofd boven de hiel verven. Of op die plek een foto plakken. Doe het in een lijstje, hier was papa er erg blij mee. Het lijstje staat nog steeds naast zijn bed?

Onze papa heeft heeeeeel lang thuis gewerkt vanwege corona. Ons kindje is bijna 1 en nu gaat hij weer naar kantoor. Dus we hebben een muismat besteld voor op zijn kantoortje ☺️

Terug
Bovenaan