Eerste vaderdag

<p>Hoi,</p><p>Volgende maand is de eerste vaderdag voor mijn partner. Nu wil ik graag iets geven namens ons paar weken oude zoontje. Het liefst iets zelf maken. </p><p>Nu ben ik opzoek naar leuke ideetjes?</p>

Mijn zoontje gaf papa op zijn eerste vaderdag een echte spuitluier! Maar dan zonder luier, de poep zat tot op het plafond. Twee jaar later is hij nog steeds heel creatief. 

[quote quote=10198008]Mijn zoontje gaf papa op zijn eerste vaderdag een echte spuitluier! Maar dan zonder luier, de poep zat tot op het plafond. Twee jaar later is hij nog steeds heel creatief.[/quote]
Hier moest ik even heel hard om lachen ? ..maar ik volg ook voor leuke ideetjes.
Een leuke sleutelhanger met een foto van je kleintje (kan je deels zelf maken denk ik ? )

Bij de Action heb je goedkope canvasdoeken. Inderdaad met vingerverf de handjes of voetjes en er een leuk diertje (bijvoorbeeld vlinder, giraf) van maken, zijn leuke dingen te vinden op internet. Kindje alleen een luier aan en billendoekjes bij de hand. Veel succes en plezier! 

Ik heb een sleutelhanger gemaakt met vingerafdruk van zoon. Klei maken, vinger erin, gaatje erin voor de ring, laten drogen en heb het toen zilver geschilderd. Daarna sleutelring eraan en daarbij een kaart met de letters P A P uit foto's van hun samen geknipt met een lief berichtje erin. 
Als je googled op vaderdag cadeautjes maken vind je genoeg ideeën. 

Terug
Bovenaan