Eerste verjaardag

<p>Hey lieve mama's</p><p>Maandag vieren wij alweer de eerste verjaardag van ons kleine meisje!  Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen waren.</p><p>Hoe was voor jullie de eerste verjaardag? Hoe vond jullie kleintje het? Welke kadootjes kreeg hij/zij, wat voor taart was er?</p>
 
Bijna gefeliciteerd!
Wij hebben duplo gegeven, de marktkraam en de getallentrein. En ze kreeg houten puzzels, trekdiertje, een supersoft babypop en eerste kleurpotloden. Eigenlijk allemaal een groot succes.
We hebben zelf een worteltaart gebakken ;)
Het was bij ons erg drukkig, we hebben het na het ochtendslaapje gedaan zodat ze wel wat rust kon pakken en drie uur later (12 tot 3) was het klaar en kon ze haar middagslaapje doen. Werkte voor ons heel goed, maar ik ben niet zo van veel drukte :)
Veel plezier alvast! Wat gaan jullie doen?
 
Wij hebben alleen familie uitgenodigd. Ook vast tijdstip, tussen 17 en 20 uur. 
Hier ook kleurpotloden popje en Duplo. 
Ik had cupcakes gebakken en haar een versierde gegeven om te eten.
ze was dooooodop om 19 uur en ik heb haar in bed gelegd toen het bezoek er nog was.
ik had mezelf wel voorgenomen haar alle tijd en ruimte te geven om alles te verwerken, bleek niet nodig maar vond het voor haar wel extra fijn.
btw slingers etc had ik van Hema! Super leuk en niet duur.
 
Bijna gefeliciteerd! Vooral proberen te genieten die dag. Eerste verjaardag vond ik bij onze oudste toch echt bijzonder. Opa en oma hadden een foto taart geregeld. Wij hadden visite uitgenodigd vanaf 13uur. Na haar eerste dutje en lunch dus was ze helemaal fris. Wij hadden zelf niks gegeven maar een dagje naar Blijdorp geweest op haar 'echte' verjaardag. Die dag ook weer herinneringen opgehaald aan bevalling en geboorte.
Op Koningsdag mogen we weer een eerste verjaardag  mee maken. Onze zoon krijgt van ons het vliegveld van Toettoet en dochterlief nemen we mee naar winkel om zelf iets uit te kiezen voor haar broertje. Ditmaal weer visite vanaf 13uur en een taart van opa en oma. Hij krijgt van andere opa en oma een loopauto en voor de rest hebben we dingen gevraagd van Toettoet, boeken, kleding, vormenstoof. Er is nl al genoeg speelgoed in huis ;)
Wij hebben toendertijd bij Hema van die herbruikbare slingers en vlaggetjes gekocht. Bekertjes en bordjes koop ik  daar ook altijd.heel leuk en scheelt een berg afwas. Voor de wat oudere kinderen doen die roltongen het altijd goed op een feestje.
Heel veel plezier gewenst alvast en geniet van de dag! 
 
Bedankt voor de felicitaties! 
Wij hebben ook een hele leuke dag gehad,  wij deden het van 14 tot 17 uur,  ze heeft van te voren der middag dutje gedaan.  Van ons heeft ze een loopfietsje gehad en verder heeft ze een poppenwagen met pop gehad, schommeldier,  zoefzoef dieren,  ballenbaan,  knutselspullen,  een schommel,  zandbak en glijbaan voor in de tuin en nog wat leuke kleinere speelgoedjes.  
Ik had zelf een fondanttaart gebakken want vanwege de Pasen leverde eigenlijk niemand taarten. 
 
Versiering had ik bij de xenos vandaan en verder veel wegwerpservies scheelt een hoop afwas.
We hebben een leuke dag gehad en had verwacht dat het voor de jarige een stuk vermoeiender was maar ze heeft het super gedaan.
Voelde toch voor mij wel een klein beetje raar dat het het echte baby'tje nu wel een beetje weg is en het al een echt meisje aan het worden is.
 
@mamavanNoor alvast gefeliciteerd en een fijne dag.
 
 
 
Terug
Bovenaan