Eerste verjaardag

<p>Binnenkort wordt onze dochter 1. We zijn niet van plan om een druk feest te geven maar nodigen de opa’s en oma’s wel uit. Nou wil mijn schoonmoeder dus zondag al komen om te versieren en dan blijven slapen zodat ze er de hele dag bij kan zijn. Ik keek zelf juist zo uit naar de moment ‘s ochtends als gezin om samen het eerste cadeau uit te pakken en de versierde kamer te laten zien. Het is toch voor ons als ouders ook een soort mijlpaal. Eigenlijk zit ik er dus niet echt op dit logeerpartijtje te wachten… is dat gek? </p>
 
Als jij dat zo voelt is dat niet gek. Ik zou het gewoon aangeven. Wij hebben dat momentje ook met zn drietjes gedaan hoor. Enkel een uurtje of 2 visite verspreid over 2 dagen. En alle bijzonderheden waren zo al genoeg, want ons meisje was er erg van onder de indruk. Positief gelukkig. Maar ze was er erg moe van geworden. Dat nog naast dat ik sommige dingen gezinsdingen vind.
 
Ze is lekker enthousiast, een beetje te ? Alsof je een hele zaal hebt gehuurd en er 150 man komen hahah. Nee idd ik zou dit ook niet fijn vinden, lekker saampjes als gezin wakker worden en verassen. Zou manlief het nieuws laten vertellen haha Succes!
 
Oeh nee dat zou ik ook niet willen!

Ik zou gewoon zeggen dat versieren zo gebeurt is en ze welkom is op het feestje wat om .... Begint.
 
Oef haha, dat klinkt inderdaad wel als een erg optimistische oma, zou ik ook niet op zitten te wachten. Laat haar lekker de slingers en ballonnen bezorgen/opsturen, bepaal zelf wat je daarvan op wil hangen en geef aan vanaf wanneer ze welkom is (of laat je man dat doen). Het is jullie kind en jullie feestje, dus jullie bepalen wanneer er gasten welkom zijn. Lijkt me heel normaal.
 
Nee helemaal niet gek hoor! En als je dat zo uitlegt aan haar zoals je dat hier beschrijft kan ze toch ook niet anders dan het begrijpen? :) gewoon vriendelijk jullie wensen aangeven. Wel heel lief dat ze zo betrokken is verder!
 
Die schoonmoeders… Nee hoor, lekker samen doen! Zij heeft haar eerste verjaardag van eerste kind al gehad, nu is het jouw beurt;)
 
Terug
Bovenaan