Eerste verjaardag!

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie al nagedacht over cadeautjes voor de eerste verjaardag? Vindt het best moeilijk maar wil wel aangeven wat we willen hebben om te voorkomen dat ze dingen krijgen die op zolder blijven staan, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Voor onze zoon zit ik te denken aan (houten) inlegpuzzels, de little poeple voel en ontdek boerderij.....

Suggusties??

Ik heb een geweldig mooi loopfietsje gezien, een retro model, beetje prijzig, maar die gaat het worden, denk ik!
x Esther

Hoi!
Onze zoon kreeg voor zijn 1e een mini-stoel. Zo eentje van de Prenatal. Hij was helemaal trots, dat hij nu ook een eigen plekje had. 1,5 jaar later wordt deze nog steeds dagelijks gebruikt! Duplo is ook zo'n topper en een loopstoel/-auto ook. Tja, en wij zijn helemaal in to boekjes: daar kun je maar niet genoeg van hebben. Vraag alvast een simpel voorleesboekje met veel leuke plaatjes, Dikkie Dik bijv., daar begin je over een tijdje toch ook wat intensiever mee (hier tenminste wel).
Nog een goede tip: houd na de verjaardag wat speelgoed achter, want je kindje kan toch niet overal tegelijk mee spelen. Zo kun je maandelijks speelgoed wisselen en elke keer is het weer als nieuw!

Groetjes, Ingrid

Hoi,

Een ballenbak!!! he-le-maal geweldig die dingen!!! En bij de wehkamp zijn ze erg leuk! en de prijs valt erg mee... alleen weinig ballen (50 ofzo)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Euuuhh daar heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht....dat wil ik ook nog helemaal niet!!! Hahahaha
Maar een ballenbak is idd erg leuk!! (maar hebben we al!)
Ik denk dat ze van opa en oma (mijn ouders) een keukentje krijgt! Hahaha daar had mijn moeder het 3 maanden geleden al over!
En verder kijk ik gewoon wat ze op dat moment "nodig" heeft...
Ik denk wel dat ik  haar ook iets voor buiten vraag, zo'n "schelp" (die je als zandbak en zwembadje kunt gebruiken) en speeldingen voor in de zandbak enzo.. zet ik dat op de zolder voor de volgende zomer!

Wij hebben al van alles op zolder staan. Allemaal al een keer gekregen of gekocht. Dus ik pak gewoon wat dingetjes in waar hij dan aan toe is.

Een houten loopkarretje
Duplo
Een houten puzzel
Een heel netje met allemaal dingetjes voor in bad

En we willen graag een schommel of een zanbak.

We zien wel...

Jaaa Issie, een schommel is ook erug leuk!!! Leuk idee!
Of zo'n leuke glijbaan met zo'n huisje ofzo...hahahaha je hebt me weer op ideeen gebracht

Efraim vind schommelen helemaal leuk! Hij gilt het dan uit van plezier. Op vakantie hadden we er eentje in de achtertuin. Hahahaha...zo leuk!

Terug
Bovenaan