eerste verjaardag

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd. Vorig jaar waren we nog (hoog) zwanger en nu hebben we lieve, schattige, kruipende (of sommige lopende), bijna dreumissen!
Wij genieten er elke dag van!

Ik ben benieuwd hoe jullie de eerste verjaardag gaan vieren. Pak je het groots aan met veel visite, slingers, taart en cadeaus of houd je het liever klein en intiem?

En wat geven jullie als cadeau aan jullie kindje?

Ja de eerste verjaardag zit er aan te komen!! helemaal leuk hoor!

Wij gaan het vieren met de familie en apart nog met wat vrienden en de kids.
we hebben niet zo'n groot huis dus doen de familie in 2 delen in de ochtend en de middag. Tenzij het nog heel lekker weeer is dan kan het gewoon buiten en kan iedereen komen wanneer hij/zij wil. De vrienden doen we waarschijnlijk een weekje later anders word het in een weekend net een beetje teveel denk ik.

Heerlijk ons mannetje taart laten eten, verwennen met cadeautjes!

Als cadeau had ik ook zo'n fietsje in mijn hoofd of een leuk speelhuisje met glijbaan...moet nog even kijken wat het gaat worden!

Hallo ook ons mannetje wordt 24 oktober alweer een jaar onwerkelijk hoe snel het gegaan is!!
Wij hebben ook niet een groot huis, dus op de evrjaardag zelf familie en wat vrienden en de zaterdag erna de rest!!
Ik dacht een taart van bumba, en een foto taart van de hema.
Qua cadeau nog geen idee, we hebben al een loopauto en zo'n fietsje no van mijn dochter hebben dat teoen in neutrale kleuren gedaan dat het zowel voor een meisje als jongen kon, dus heb nog geen idee!!

Terug
Bovenaan