Eerste verlofdag en hoofdpijn

Vandaag m'n eerste verlofdag en m'n dochter was de hele dag naar het kdv, dus heerlijk de hele dag voor mezelf. Dat verliep helaas iets anders, ik heb de hele dag hoofdpijn gehad.

Niks gedaan, maar toch maar wel even bij de verloskundige geweest. Gelukkig was m'n bloeddruk goed en m'n urine ook. Ik hoop dat ik vannacht goed slaap en dat het morgen een stuk beter gaat.

Ik had me een beter begin van m'n verlof in gedachte gehad.

Fijn dat je bloeddruk & urine goed waren. Het kan zijn dat je nu tot rust komt & nog een beetje gestresst bent van laatste weken werk?
Ga maar lekker in bad & ontspannen.Verwen jezelf maar eens goed want dat heb je verdient.

Ik kan mij voorstellen dat je de eerste dag anders had voorgesteld. Ik weet zeker dat je na klein weekje beter voelt & meer rust kan pakken.
Vergeet niet dat je nog een meissie hebt rondlopen.
Ik merk dat het zwaarder is dan eerste zwangerschap. Dus ken je gevoel.
Wanneer ben je uitgerekend? Ik 18 april.

Liefs
Mieka

He Mieka

Bedankt voor je reactie. Ik heb vanacht gelukkig goed geslapen en op dit moment heb ik geen hoofdpijn meer, dus ik hoop dat het voor een dagje was. Ik denk inderdaad ook dat het opeens de rust is geweest (geen werk, geen kind)...

Het is inderdaad zwaarder dan wanneer je nog geen kind rond hebt lopen, je moet wel door blijven gaan. Hoe oud is jouw zoontje/dochterje?

Ik ben 27 april uitgerekend, ik moet dus nog wel even.

Groetjes

het hoofdpijn hebben ken je ook krijgen van ijzer tekort hebben ze dat al bij je nagekeken ...
want ik heb het namelijk ook gehad hoofdpijn en het bleek me ijzer te wezen miss is dt bij jou ook zo
groetjes michelle

das een goeie. Dat had ik ook. Als je andere klachten eromheen krijgt moet je het even in de gaten houden. Dan zou het bloeddruk kunne zijn.

Feline wordt 10 april 2 jaar. Haar verjaardag gaan wij as zondag al vieren.
18de ben ik uitgerekend. Ik ben morgen precies 36wk.
Liefs
Mieka

Terug
Bovenaan