Eerste verschijnselen?? HELP....

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangere vrouwen,

Ik zal me eerst even voorstellen.. Mijn naam is Joyce en ik ben 25 jaar jong.
Afgelopen maand, april dus, ben ik gestopt met de pil, nou ja, niet de pil maar Nuvaring. Dit is een anticonceptie die je vaginaal inbrengt en dus maar plaatselijk hormonen afgeeft.
Om het verhaal helemaal duidelijk te maken zal ik alles even vertellen over hoe ik me deze maand heb gevoeld.
Na 2 weken, ongeveer tijdens mijn eisprong kreeg ik enorm pijnlijke tepels. Daar gaf ik niet veel aandacht aan. Wel veel aan het klussen geweest natuurlijk. Al gaf mijn ovulatietest aan dat er geen eisprong was.
Uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik afgelopen zondag 13 mei mijn eerste NOD hebben, nu 2 dagen later nog niet ongi maar wel stevige/gevoelige borsten en een vollere buik. Er zijn geen tekenen dat de RD eraan zitten te komen. Ben niet misselijk maar heb wel het gevoel dat het al raak kan zijn..
Kunnen jullie me helpen met het vertellen wat jullie eerste verschijnselen waren.. Durf namelijk nog niet te testen.. Durf de teleurstelling nog niet aan mocht dat zo zijn..
Hoor graag wat van jullie..

Groetjes Joyce.

Als een ovulatietest aangeeft dat je geen eisprong gehad hebt zou ik niet gaan testen. Je kan je anders voelen omdat je lichaam het nu zelf moet doen (meer hormonen aanmaakt dan met anticonceptie) of omdat je graag zwanger wilt worden (heb zelf veel ervaring met het psychologische aspect van zwanger willen worden). Ik had zelfs melk uit mijn borsten na mijn ovulatie  toen ik stopte met de pil maar was niet zwanger. Ik zou gewoon even een normale menstruatie afwachten en ondertussen gewoon doorklussen. Misschien is je cyclus nog van slag en komt je ovulatie wat later dit keer. Je weet immers  ook niet of je keurig na 14 dagen ovuleert, bij mij is het altijd pas op dag 20. Laat het zaakje eerst maar eens normaliseren.

Succes, hoop dat het snel raak is.
Ingeborg

Vanmorgen na het opstaan toch een test gepakt.. Na 10 min gekeken, POSITIEF..
Ik ben zo blij als een kind.. Mag me toch bij jullie aansluiten nu..

Hoi hoi,

gefeliciteerd. Wat een wonder dat het zo snel raak is. Geniet er maar lekker van!!!

Groetjes van Marloes

hier mijn verhaal.
wij hebben helaas een miskraam gehad in maart.
wel gingen we verder met proberen opnieuw zwanger te raken, maar hadden niet verwacht dat het zo snel alweer zou gebeuren. (heb geen menstruatie tussen beide gehad)
ik kreeg op een gegeven moment ook gevoelige borsten. niet zozeer mijn tepels, maar mijn gehele borsten.
verder zette ook mijn buik op.
ik deed een test en deze was eerst negatief. ik kreeg rond mijn verwachte menstruatie wel wat bloedverlies, maar niet zoveel als anders.
daarna weer een test gedaan en deze was ook negatief.
heb toen een weekje gewacht en uiteindelijk bleek die bloeding een innestelingsbloeding te zijn en bleken we wel in verwachting te zijn HOERA.
nu hebben we een echo gehad en is alles wel goed.

heel veel succes ermee
groetjes gerjanne

Terug
Bovenaan