Eerste voorstelling

Hoi allemaal,

Ook ik zal me maar even netjes voorstellen;

Ik ben Renate Groenland, 34 jaar en mamma van Randy (18-2-2003) en Everest (30-12-2006).

Gezien het feit dat ik PCOS heb en niet zelf een eisprong heb is het een wonder dat onze eerste spontaan is verwekt, zeker gezien mijn man ook nog eens teelbalkanker kreeg toen Randy net 3 mnd was.

Hij is gelukkig genezen en na een tijdje wilden we graag een 2e maar kwam dus de PCOS aan het licht. Toen heb ik een tijd lang Clomid moeten slikken om mijn cyclus te reguleren maar dat liep allemaal niet echt zoals het hoort.

In januari 2006 heb ik een miskraam gehad en januari 2007 was ik opnieuw uitgerekend maar onze kleine meid besloot 2 wkn eerder te komen op 30 december 2006.

Een aantal hectische jaren dus, waarvan we zeker nog wat psychische knopen hebben overgehouden maar langzaam krabbelen we weer overeind en genieten we vooral van onze kanjers!!

Verder ben ik gek op fotograferen en heb ik mijn hobby uit kunnen breiden met een heuse flitsset op mijn zolder. Resultaten en foto's van mijn gezinnetje kun je bekijken op www.studiorenate.nl.

Hopelijk mag ik lang en gezellig met jullie mee kletsen.

groetjes
Renate

Hoi Renate,

tjeetje, dat klinkt inderdaad erg heftig!! Dat moet echt zwaar geweest zijn voor jullie. Wat fijn dat het toch nog goed is gekomen!! Ieder kind is een wonder en in jullie geval kan ik me voorstellen dat dat ook echt zo voelt!! Ik kan dat gevoel een beetje delen: mijn man en ik hebben er 5 jaar over gedaan om onze zoon te krijgen. We hebben in 2004 een miskraam gehad, na een spontane zwangerschap. Dat was een enorme klap, want we waren toen al zo'n 2 jaar bezig, zonder behandelingen overigens. Uiteindelijk ben ik na 1 IUI behandeling zwanger geraakt, is ons gelukkig  verder vruchtbaarheidsbehandelingen-ellende bespaard  gebleven  en is onze zoon van 5 maanden (geboren 3 nov 2006) nu een feit. Wat een genot, wat een enorm levensgeluk!! Mijn man en ik genieten ECHT van ieder moment met hem. Wat heerlijk moet het voor je zijn dat je nu ook kunt gaan genieten van jullie welverdiende gezinnetje!!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan