Eerste wachtweek zit erop!

Hoi,

Ik moet even wat spanning kwijt hoor! De eerste week is voorbij gevlogen, maar nu gaat het er toch wel weer om spannen. Vandaag de laatste pregnyl spuit gezet, nu maar hopen dat het goed zit.
Ik heb wel meteen na de tp last gehad van krampen, sinds eergisteren had ik het gevoel dat ik ongi ging worden maar nog niets te zien. Vandaag was het voor het eerst een stuk rustiger in mijn buik, af en toe een steekje maar verder niet meer van die hevige krampen. Dit heb ik de vorige keer echt niet gehad hoor, herkent een van jullie dit?

Ik ga maar proberen om volgende week zoveel mogelijk afleiding te zoeken, anders wordt het een lange en zware week vrees ik.

Groetjes, zenuwachtige Ibbeltje

Hi Ibbeltje,

Ik heb geen krampen gehad na de tp; maar sinds eergisteren wel ineens krampen... Veelal rechts (waar mn embryotje is teruggeplaatst!! AAAAhHH!)
Het komt en het gaat; gisteren de hele dag wel krampen gehad, soms ook links. Dacht echt even dat ik vet ongesteld ging worden..
Het straalde gisterenavond zelfs door naar mn rug, toen d8 ik "hmmm misschien is het mn blaas wel... of mn nieren, daar heb ik ook nogal eens last van"
Ik gebruik progestan bolletjes ipv pregnylspuiten, en gisteren had ik bij het inbrengen ook gelijk weer een kramp.. FRUSTEREND he dit?!!
Had dit bij mijn vorige ivf-poging ook totaal niet, kan ik me niet meer herinneren iig.
Doe ook voortdurend aan 'onderbroek-loeren' maar nog geen spatje bloed te zien..

Ik zit nu op dag 8 na de tp; Nog minder dan een week dan mag ik testen!!

Wat ik ook heb; dat ik mn bh's niet meer fatsoenlijk pas.. en mn borsten gevoelig zijn, m.n. in de avond zijn ze enorm 'zwaar'. Maar ja dat zal wel weer door de pregnyl komen.. *roll eyes*

Nou jij ook suc6 maar weer, hou me op de hoogte!!

Groetjes Mascha

Hoi lieve Ibbeltje, al een week voorbij, voor mijn gevoel is de tijd snel gegaan! Meid, ik hoop zo dat het gelukt is deze keer, ik duim voor je hoor, je gaat echt iedere dag door mijn gedachte!

Ik ben vandaag gestart met het urine verzamelen, 4 dagen één buisje per dag en maandag hebben we een afspraak met jou gyn, hij staat er op voor maandag, dus voor ons geen probleem, want wij vinden hem ook echt super aardig. Verder gaat het weer best wel goed met ons, we voelen ons goed en hopen echt dat we binnen niet al te lange tijd ook eens goed nieuws hebben, maar goed, dat zeiden we vorig jaar rond deze tijd ook al en het jaar daarvoor ook................

Fijn weekend, probeer zeker veel afleiding te vinden en succes!

Liefs, Pleun

Haai Ibbeltje,

Oef spannend!!!!!!!!!
Ik heb net beloofd aan Pleun dat ik alleen nog maar ga duimen, natuurlijk neem ik jou dan ook mee.
Zal manlief ff informeren dat ik van 't weekend geen vinger meer uitsteek in huis of naar de dozen aangezien ik duimweekend heb.
Moet zelf ook nog een week + wknd wachten en de spanningen beginnen weer toe te nemen. Voel vandaag een wat zeurende pijn in mijn buik... kan slecht zijn maar mischien ook goed (innesteling????) AAAHHH weet het ook niet meer.
Zoek jij maar voldoende afleiding volgende week en dan zullen we het gaan zien. Heel veel succes nog ff he!!

Liefs Scorpy

Hoi Ibbeltje,

Spannend allemaal hoor....
Ik had een dag na mijn terugplatsing ook al krampen en wat bleek achteraf...
Zwanger, dus ik ga zkr voor je duimen en dat jij me mag volgen!!!
Zal het erg leuk voor je vinden.
Suc6 met je laatste wacht week en ik weet dat duurt echt lang!

Liefs Sylvia
(5 wkn en 4 dgn zwanger van 2e ivf)

Hoi Ibbeltje,

ik heb afgelopen vrijdag de tp gehad van 2 embryo's en sinds die tijd last van krampen. Ook ben ik sinds gisteren 's ochtends wat misselijk. Dus ik herken je verhaal zeker.
Heb dit tijdens de 1e ivf ook niet gehad en hoop voor ons allebei dat het natuurlijk goed nieuws is.

Mijn testdag is hemelvaartsdag.

groetjes Sylvia R

Terug
Bovenaan