eerste week

ik ben dus een week geleden bevallen van onze zoon Wilco en wat een week is dat geweest! Ik ervaar nu pas de vermoeidheid en de chaos van deze week. Elke dag een puzzeltje van de gebruiksaanwijzing Wilco proberen op te lossen en ondertussen begint het erop te lijken dat we de grootste lappen uitleg gehad hebben. Ik weet dat er dan ongetwijfeld een moment aankomt dat er weer een nieuwe gebruiksaanwijzing nodig is, maar dat zien we dan wel weer. Wilco heeft eerst borst geprobeert, maar door een borstverkleining bleek dit toch niet handig. Hij kreeg veel te weinig binnen en dus zou ik altijd moeten bijvoeden.. Dat leek ons dus niet heel handig, dus aan de fles, maar ja onze kleine man is een beetje gulzig en zou het liefst de fles atten, dus lucht in buik en daardoor meer krampen..Na een andere fles gaat het al een stuk beter en nu dan toch maar aan een 1,2,3,speen hopen we dat het dan weer een stukje beter gaat! ach en anders dan moeten we goed opletten dat hij genoeg pauzes heeft en genoeg boert!
had ik nog een vraagje.. was er nog een facebook-pagina voor deze mamaclub of ergens een forum? groeten Hilje

Hoi,

Allereerst nog gefeliciteerd met je zoontje.
Jammer dat het niet allemaal zo is graan zoals je gehoopt hebt.
Hoop voor je dat je nu je draait hebt gevonden en dat je lekker kan genieten van je mannetje.

Ik geniet nu al bijna 8 weken van mijn zoon..
Hij doet het erg goed,maar blijft een kleintje.
Hij is nu 52 cm en zal ongeveer 3700/3800 Gram wegen..

Ik wens je alle geluk toe..

Hoi Hiljeb, wat toevallig. Ik heb ook ooit een borstverkleining gehad. Ben toch met borstvoeding begonnen. Het aanleggen ging super goed, maar snel bleek dat Jill inderdaad ook te weinig kreeg en zijn we gestart met bijvoeding. Toen dacht ik, dan leg ik haar aan en voed haar daarna bij met de fles. Maar aan de fles wennen ze heel snel dus ze werd meteen ongeduldig als bij mij niet meteen melk kwam. En er kwam al niet veel. Per borst 15 cc en hoger kwam de productie helaas niet. Ach ja, de eerste BV heeft ze allemaal gehad, nu dus ook over op de fles, want de hele dag kolven op totaal 1 voeding vond ik geen optie.Het blijft jammer, maar niets aan te doen toch. We hebben het geprobeerd. Succes met je kleine man!

Ja er is een Facebook voor september mama's! We zin daar heel actief en leuk met foto's erbij! Hoe je precies moet aanmelden weet ik niet maar anders kun je via mij zoeken Lizette oosterhof tot daar!

Terug
Bovenaan