Eerste weekendje zonder Sepp

We hebben ons eerste weekendje zonder Sepp doorgebracht.
Mijn schoonouders zijn een weekendje in ons huis geweest, zodat Sepp in zijn eigen omgeving was. En de katten ook nog wat te eten kregen :)

Naast dat we een super leuk weekend in de Ardennen hebben gehad, hebben mijn schoonouders ontzettend genoten van Sepp.
Fijn, fijn, fijn!

Gelukkig morgen nog een dagje thuis om van Sepp te genieten!

xxx

Heerlijk dat jullie een super leuk weekend hebben gehad!!
Vond je het wel moeilijk om weg te gaan, of niet? En veel naar huis gebeld?
Ideaal dat Sepp lekker in zijn eigen omgeving kon blijven en voor opa en oma ook fijn om even zo van Sepp te kunnen genieten.
Fijne dag morgen met Sepp!

Groetjes Brigitte

Ooo wat heerlijk. Zo te horen hebben jullie echt genoten en opa en oma en Sepp ook :))

Durfde het tot nu toe niet aan. Maar in juni als mijn man 40 wordt heb ik geregeld dat wij een avondje luxe gaan eten en dan blijven overnachten en Sara een nachtje bij opa en oma blijft logeren. Zij hebben dat liever in hun eigen omgevind en daar is ook alles voor kleintjes aanwezig in huis.

Groet

Hee meiden,

Ik heb bewust niet te vaak contact gezocht met het thuisfront. Even een smsje op zaterdag om te horen dat ze het heerlijk hadden met z'n 3-en.

Vandaag een heerlijke dag gehad. Wat een fijn ventje heb ik toch! Lekker lachen en gillen de hele dag. Vandaag pasfoto's gemaakt voor zijn ID-kaart. Haha, wat een boevenkoppie.

O ja: sinds vrijdag draait hij op zijn zij!

xxx

Terug
Bovenaan