eerste werkdag pff

Hoi vandaag ook mijn eerste werkdag, boterhammen zijn gesmeerd, appeltje geschilt. Ik kan aan de bak.
En oooo heb zo geen zin en aan de andere kant weer wel. Vind het zo moeilijk die kleine man thuis te laten.
Mis hem nu al en hou het nu al niet droog hihi. Wie had dit nu gedacht; ik en gevoel. Paar jaar geleden was ik nog heel nuchter. Nu komen opeens die moeder gevoelens naar boven.
Maar ze zeggen als je thuis bent dat het allemaal nog leuker is (en het is al zo leuk) Hij begint nu te draaien en hij gaat op deze manier zijn hele box door. Zo leuk.
Wel is het fijn dat mijn man vandaag thuis is. Maandag gaat hij voor het eerst naar de gastouder en de vrijdag is de eerste dag dat hij vroeg zijn bed uit moet, om naar de gastouder te gaan.

Nou ga mijn koppie thee opdrinken, nog even kijken naar mijn knappe zoon en dan maar naar het werk rijden.

x

Ik had dinsdag m'n eerste werkdag. Vond het fijn dat mijn ouders die eerste dag bij ons thuis kwamen oppassen. Volgende dag bij de kinderopvang. Mn meisje had nul aandacht voor haar ouders (we carpoolen), alle speeltjes en kindjes waren veel leuker. Beter zo dan een huilende baby bij het afscheid, maar 's middags tijdens het kolven moest ik wel even een traantje wegpinken. Mis haar echt zo enorm! Voor mn verlof niet gedacht dat ik zo anders tegen werk aan zou gaan kijken. Nou ja, sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan