Eerste werkdag weer gehad!!!!

Hallo,

Ik heb gisteren mijn eerste werkdag weer gehad. ik ben bezig met een opleiding tot verzorgende ig en moet nu nog tot december voordat ik klaar ben.   Moest gisteren op een gehele nieuwe afdeling beginnen en vond het toch wel weer gek om na zo'n lange tijd weer te gaan werken. gelukkig paste mijn schoonzusje op en hoefde ik de kinderen nergens anders onder te brengen. Normaal gesproken past mijn man op als ik werk en andersom maar mijn man moest gisteren voor zijn naturalistieproces toetsen gaan maken in Eindehoven. Ik vond het wel weer lekker om er even uit te zijn maar voordat we konden eten was het inmiddels al kwart over 8 . Moet hier dus nog een ritme in weten te vinden. ( moest tot 6 werken namelijk ) voortaan werk ik van 7 tot half 4. Maar ja we zien wel hoe het allemaal gaat vind het best zwaar om met 2 kleine kinderen nog deze opleiding te gaan volgen maar we doen ons best. Wie heeft nog meer de eerste werkdag achter de rug??? En hoe is dat jullie vergaan.

groetjes rennie

ps: heb de kids wel gemist maar vond het ook wel even lekker om niet met babydingen bezig te zijn hahahah

Hoi. Ik heb nog 2 weken verlof,het einde is in zicht dus. Ik ben ook erg benieuwd hoe het straks gaat. Als ik nu ergens op tijd moet zijn lukt me dat gewoon echt niet. Ik denk dan nog even snel een andere luier en dan plast hij alles weer onder of hij spuugt net voor ik hem in pak,tja dan moeten  hij toch weer andere kleren aan. Te laat!! Ik zal maar extra vroeg opstaan,misschien nog eens oefenen haha.
Ik heb wel weer zin om te gaan werken.
Groetjes Mikkie.

Hoi Rennie,

Ik heb nog even, maar ik kan me voorstellen dat het ook weer heerlijk is om even niet met babydingen bezig te zijn... Ik heb gisteren lekker bijgebept met een collega en toen kreeg ik helemaal zin om daar weer aan de slag te zijn. En aan de andere kant...als ik een uurtje ben winkelen zonder kind, dan weet ik als ik thuis kom niet hoe snel ik haar bij mijn man uit zijn armen moet trekken, haha!

Groetjes,

Eveline

ik moet nog beginnen met werken. maar ik kan me nu nog niet voorstellen hoe ik dan alles geregeld krijg. En ondanks dat ik tot  8 maanden een echte workaholic was heb ik nu totaal geen zin om te beginnen met werken. De kraamtijd was zwaar en niet altijd leuk, nu begint het leuk te worden en ik wil er graag nog even flink van genieten. Dus werken,...ik heb er echt nog geen zin.

groetjes,
JAnneke

Terug
Bovenaan