eerste werkdag zit er weer op!

En ik vond het heerlijk. Ik ben 17 weken thuis geweest en had eigenlijk nog niet veel zin om te werken, maar eenmaal begonnen, merkte ik dat ik het toch wel gemist had. Ik werk na mijn verlof 2 dagen buiten de deur en binnenkort 3 dagen als gastouder, dus nog wel lekker druk, maar dan ben ik iig thuis voor mijn eigen meiden.
Onze oudste was naar school en weer naar de oppas, kleine meid naar oma, prettig geregeld!
Ik was wel op 's avonds, Mss ook omdat ik maar 4 uurtjes geslapen had die nacht!
Zijn er al meer mama's weer aan het werk? Hoe vonden jullie het?
groetjes Fleur

Ik heb gelukkig nog een maand. Nog bijna 2 weken officieel verlof en daarna gaan we nog op vakantie, dus heb ik ook vakantieuren opgenomen. Als ik straks ga werken, begin ik waarschijnlijk eerst met 4 halve dagen vanwege mijn bekken. Dan bouwen we het langzaam op naar 4 hele dagen. Ik heb wel weer zin om te werken, hoewel ik 4 dagen eigenlijk teveel vind. Maar helaas kan het even niet anders.
Liefs Wendy

Ik heb er ook net 2 dagen op zitten en wat een dubbel gevoel geeft dat...
Aan de ene kant is het heerlijk om alle collega's weer te zien en te spreken. En mijn werk is ook heel leuk.
Maar als ik dan even stil zit denk ik met weemoed terug aan thuis.
Mijn vriend zit nog thuis te herstellen van zijn klaplong, dus zat ik maar elke keer te denken hoe heerlijk het zou zijn om met zn 3tjes lekker naar het park te gaan.
Gister avond was ik wel even helemaal kapot super moe en als mijn kleine meid even moest huilen huilde ik gezellig mee.
Tja het deed me toch meer dan ik had verwacht.

Ik moet ook 4 dagen vanaf volgende week en daar zie ik eigenlijk best wel flink tegenop...
liefs Fiona

Terug
Bovenaan