Eerste werkdag zit erop!

Hoi dames!

Mijn eerste werkdag zit erop, was leuk om weer aan het werk te zijn!! Het is een nieuwe functie maar wel voor dezelfde baas dus een nieuwe uitdaging is van start gegaan!

Ik mocht wat eerder weg omdat we vandaag nog weinig konden doen behalve wat admin dingen regelen.

Kom ik thuis heeft manlief lekker de hondjes uitgelaten met xavi, huishouden gedaan verse broodjes gehaald hihi! Zegt ie o ben je nu al thuis?
Haha ik verstoorde een papa zoon moment ;)
Heerlijk om ze zo te zien die twee

Morgen mag die weer dan mag ik weer werken ;)
 
Heerlijk om weer iets alleen voor jezelf te hebben:). Ik begin over een maand weer. Ben net klaar met mijn studie en ook werkzoekende nu, ben deze week begonnen met sollicitaties schrijven:) maar eerst rustig aan beginnen bij mijn bijbaan!

Veel plezier met werken!!!
 
Lekker he weer werken!
Ik kan ook niet wachten! Ik mag 11 mei weer. Ik begin alleen boventallig en halve dagen omdat ik nog veel last van mijn bekkeninstabilliteit heb helaas. Maar het lijkt me heerlijk om weer op de werkvloer te staan, ik zit al sinds de kerst thuis.
En het scheelt enorm als je weet dat je kind(eren) in goede handen zijn he?
Liefs,
Mar
 
Inderdaad Marjolijn dat scheelt een hele hoop, gerust gesteld gevoel!

Ik geniet ook echt op het werk, heb energie voor tien haha. En het thuiskomen is ook zo leuk, die grote glimlach als je kleintje je weer ziet fantastisch!!

Ook werk ik maar drie dagen dus dat vind ik zelf ook heel fijn, altijd onregelmatig gewerkt gemiddeld 6 dagen in de week wat ik zo zat was!! Ik heb nu nog steeds tijd over, het huishouden is lekker bij.

Ja als werkende mama geniet ik extra van alles hihi
 
Ik mag 23 mei weer werken en heb er ook echt zin in, ik vind het echt superleuk met Maud, maar de wereld wordt zo klein als je alleen maar thuis bent.
 
Terug
Bovenaan