eerste werkdag zit erop

Zo, de spits is eraf... ik moet zeggen: her was heerlijk! Jammer dat ik mijn kereltje moest wegbrengen naar er gastouder, maar ook dat ging heel goed. ik had het niet verwacht, maar wat is het lekker om weer te werken! Zijn jullie al weer begonnen?

Fijn dat het goed ging bij de gastouder, is inderdaad niet leuk om je kindje (voor het eerst) weg te brengen he.. Maar scheelt al veel dat de eerste dag goed ging, geeft je moed voor de volgende ;-) Hoeveel werk je? Ik mag Donderdag weer beginnen, zin in!!

Oh wat fijn dat t leuk was!
En jij ook zo lekker positief El86.

Ik had vanmiddag mijn manager op bezoek. Nou een aanfluiting joh.
Ze kwam eerst drie kwartier te laat maar okay, prima.
Vervolgens gaat ze een half uur lopen zuchten en klagen hoe chaotisch en onduidelijk alles op t moment is.
En uiteindelijk moet ik zelf naar mijn projecten etc vragen. Ze had ook niks voorbereid.

Nee ik kreeg er echt zin in!

Welkom terug....pffff

Ik moet 10 maart weer beginnen.
Maar om nou te zeggen dat ik echt sta te springen na vanmiddag. Nuh....

Fijn dat je er weer zin aan hebt! Ik heb voor mijn gevoel een goede keuze gemaakt door te stoppen. Ik kan altijd nog weer beginnen!

En mama3007, als je dat zo te horen krijgt dan zou ik ook niet staan te springen! Misschien als de eerste dag erop zit dat het dan allemaal wel meevalt...

Ik zelf vind het heerlijk dat ik bij de kinderen kan zijn en dat het huis opgeruimd blijft. Ik heb geen achterstanden met de was meer, wat vaak wel het geval was. Af en toe spreek ik nog af met collega's

nee ... het is goed zo!

Ja dat nette opgeruimde huis zoals het nu is lukt me niet meer als ik m'n werk er weer bij heb, denk ik.. En das wel lastig want ik kan er niet tegen en wil altijd alles opgeruimd, schoon en netjes in de kast hebben leggen.. Maar aan de andere kant, ik kijk er ook erg naar uit om weer eens wat anders te doen dan voor de kids te zorgen.. Én het is financieel wel heel erg lekker dat ik iedere maand ook nog mijn steentje bijdraag :) Vraag me af hoe mensen met veel kindjes dat dan doen, dan moet de man toch wel een goeie job hebben want anders is het toch best krapjes eind van de maand denk ik..

Dat geluk heb ik! Mijn man heeft een hele goede baan en ik hoef niet persé te werken. Vond het altijd wel lekker hoor en misschien denk ik er over een jaar heel anders over.

We gaan er echt maar iets op achteruit, maar we hebben geen kosten aan opvang dus dat besparen we weer. Geen overblijfkosten e.d.

Het loopt meer gesmeerd als ik niet werk, een goed lopende fabriek zeg maar ;-)

We komen niet om in het geld hoor, maar ik hoef niet te klagen. Ik heb 5 gezonde kinderen, hoe rijk kun je zijn? Ik geef niet veel om geld als ik eerlijk ben. Vreugde en blijdschap, daar heb je veel meer aan!

Nou mama 3007, dat is geen lekker begin. Bij mij waren ze juist heel positief, daarom kreeg ik er ook weer zin in. En ook leuk om mijn cliënten weer te zien. Ik werk trouwens 11 uur, dus valt wel mee. Maar het is toch weer leuk. En het scheelt ook dat de opvang goed ging. Maar als ik 5 kids zou hebben zoals jij allerlaatste, zou ik denk ook niet willen werken. Het huishouden en alle andere dingen zijn dan ook al een dagtaak.
Ik kan gelukkig tijdens schooltijden werken dus kan de meiden zelf ophalen, dat vind ik ook heel fijn. Fijn dat jij er ook weer zin in hebt, el86.

Ja dat is natuurlijk wel zo, opvangkosten zijn ook niet mis.. Al hebben wij daar weer niet mee te maken, zo nu en dan een etentje of mooi cadeau aan m'n schoonmoeder en zusje en dan zijn zij ook weer tevreden. En met mijn salaris erbij kunnen we toch lekker sparen en op vakantie, dagjes weg, uiteten en ga zo maar door.. Al is het met meerdere kindjes wel lastiger weggaan merk ik nu, dus moet zeggen dan m'n portemonee daar wel blij van word maar ik iets minder, haha ;-) Al zal dat na morgen wel anders zijn, als ik dan m'n werk er weer bij heb dan ben je sowieso al meer weg dus plan je rondom niet veel extra's meer, denk ik hoor, geen idee hoe het gaat lopen. M'n man heeft ook een top salaris maar ben wel ' n beetje voorzichtig in deze tijd en durf dan m'n werk ook niet zomaar op te geven. Zou wel minder willen werken nu met 2 kleine kids maar minder dan 16 uur doen ze niet dus die vlieger gaat helaas niet op ;-)

Terug
Bovenaan