Eerste werkdag

Vandaag mijn eerste werkdag! Boehoe!! Heb zo slecht geslapen en heb nog dikke ogen van het huilen van gister!!! Bah wat naar om mijn mannetje te moeten missen. Hij is ook nog eens precies 12 wk vandaag!! Gelukkig is hij lekker bij papa. En t voordeel met mijn werk is ik ga zo ff lekker naar huis met mijn oppas kindje!!! ( ben gastouder)
Wel vonden de jongens het weer fijn dat ik er ben en dat doet me wel erg goed!! Pfff wat vliegt de tijd toch!!

Hey,
Fijn dat je oppaskindjes blij waren en dat je ze zo even mee kan nemen!
Maar heftig hoor!! Kan je hem niet meenemen naar je werk of de kinderen ophalen en bij jou thuis oppassen?
Ik moet er niet aan denken, was net voor de zwangerschap voor mezelf begonnen, maar heb besloten tot zeker september thuis te blijven.
Liefs

Ik hoef pas 25 juli weer te werken, heb er nog een maandje vakantie aan vastgeplakt.
Maar ben ik dan de enige die op zich wel weer zin heeft om te werken? Niet dat ik het niet leuk vind thuis, maar even weer wat anders, met andere mensen omgaan, andere gesprekken voeren, tot rust komen haha!!
Lise gaat dan 2 dagen naar het kdv en 1 dag komen opa&oma oppassen. Ook heb ik geen moeite met het kdv, ben er toch niet bij en zolang ik ze maar lachend ophaal en hoor dat alles goed is gegaan dan heb ik ook rust.

@ mj. Het zijn nu drie kids en binnenkort vier dus meenemen word wat druk!! En pas aan huis op dat verdient een stuk meer. En de boys moeten naar school dus schiet ook niet op om dan ze op te halen en bij mij thuis te zitten! Mijn kleine man gaat straks 2 dgn naar t kdv en 1dag naar mijn schoonmoeder.

He balen zeg :(
Ik zie dat moment ook steeds dichterbij komen, ook al hoef ik pas weer 15 juli te beginnen...

Het klinkt allemaal zo cliche als mensen tegen je zeggen dat de tijd vliegt, maar stiekem is het echt zo!
Zie ons nog met een positieve test in de handen staan..... zucht!

Werkse!

xxx

Terug
Bovenaan