Eerste WW zit erop...

Hoi meiden,

Weer even een berichtje van mij. Zoals de titel al zegt: de eerste wachtweek zit erop, maar snel is ie niet gegaan, laat staan hoe langzaam de komende week voorbij zal kruipen! Ik vind dit toch zo vervelend he, dat wachten, dan nog liever mezelf helemaal lek steken met al die spuitjes! Maar dat zullen jullie wel hetzelfde ervaren waarschijnlijk. Ik weet ook niet echt wat ik hier nou kwam vertellen, ben het spoor een beetje bijster. Ik voel mezelf echt heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees: hoop dat het misschien toch eindelijk onze tijd is deze maand, maar vrees om weer teleurgesteld te worden door te veel te hopen.... Snappen jullie het nog? Gelukkig heb ik wel een beetje afleiding door de vakantievoorbereidingen die ik moet treffen voordat we 16 mei op vakantie naar Tenerife  vertrekken. Maar het resultaat is dat ik nu al bijna helemaal bepakt en bezakt ben omdat ik me helemaal daarop gestort heb. Zit ik straks die laatste ergste wachtdagen zonder iets te doen...
Wie zitten er nu trouwens nog meer op het wachtbankje? Ik heb dus 15 mei mijn NOD, wie nog meer rond die datum?

Liefs, Anke

Hoi Anke,
Hier nog iemand op het wachtbankje, heb de wachtweken er al bijna weer op zitten. Vrijdag heb ik mijn NOD, maar vind het nu wel ongelofelijk spannend worden hoor. Heb verder weinig klachten, dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. Ik ga deze week ook nog maar wat afleiding zoeken, volgende week een weekje kamperen in Arnhem, dus kan de spullen ook bij elkaar gaan zoeken. Kijk er wel naar uit hoor, even lekker weg en alles achter je laten. Waarschijnlijk moeten we wel een dag eerder naar huis voor de volgende FM, tja, ik ga er dus eigenlijk al vanuit dat het niet gelukt is, erg he?
Nou, succes met afleiding zoeken en voorbereidingen treffen voor de vakantie, ik laat het nog wel horen eind van de week.
Liefs, Judith

Ja Judith, spannend zeg, nog maar 3 nachtjes slapen!!! Dat begint er een beetje op te lijken....alhoewel jij dus nu wel in de allerspannendste laatste slopende dagen zit.... Ik hoop het zo voor je he, dan heb je 2 vliegen in 1 klap: en je hoeft niet eerder terug te komen van vakantie en je krijgt een lief klein kindje, wat zou dat gaaaaaaaaf zijn!!!
Hou me inderdaad maar op de hoogte, ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen. Dat je geen klachten hebt wil niets zeggen hoor, toen ik die 2 keer zwanger was voelde ik ook pas echt iets met een week of 5,5 a 6. Daarvoor leek het alleen maar of ik ongesteld moest worden, dus ik heb toen weken lopen 'broekloeren' terwijl ik al lang een positieve test had gehad. Heel veel sterkte en succes nog met afwachten!

Liefs, Anke

Lieve Anke en Judith,

Meiden wat weer spannend !!!!!!!!
Ik ga onwijs voor jullie duimen hoor. Jij judith eerst, al heel erg snel zeg, ik hoop dat je het nog even vol kunt houden tot vrijdag. Ik hoop dat je super goed nieuws zult hebben. En Anke meid, wat zou het toch super zijn, 15 mei een positieve test en 16 mei lekker op vakantie, oh ik hoop het zo voor je.
Nou meiden hou je nog even taai, mijn duimen draaien overuren hoor.

Liefs van Cindy  

Terug
Bovenaan