Eerste x eisprong, zwanger?

<p>Goededag allemaal..</p><p>het klinkt allemaal best gek want de meeste weten overal vanaf maar ik heb dus pcos en nog nooit een eisprong of menstruatie gehad. </p><p>nu heb ik maandag 21 juni voor het eerst een eisprong gehad doormiddel van Letrozol 5 mg.</p><p>Ik heb een lange cyclus deze maand, 35 dagen zei de gyn, dat betekend dat ik nu ongeveer 10 dpo ben. ik heb de afgelopen dagen elke x menstruatie krampjes en gevoelige borsten, ook ben ik erg moe en heb ik last van zware vermoeide benen.. bij de testen van action zie ik een schaduw streepje en de clearblue 6 days sooner een lichte streep.</p><p>Nu was mijn vraag , moet ik nu al donkerder testen en kan er een kans zijn of moet ik juist nu al donkere streepjes zien en is er een kans dat ik nu ongesteld word vanwege de menstruatie krampjes?</p>
 
Oh wat spannend voor je!

Nee hoor, je bent nog hartstikke vroeg. Dus een licht streepje, of zelfs nog een negatieve test, kunnen prima over een paar dagen donkerder zijn.
Ik ben met echte tuurstreepjes altijd erg voorzichtig, en beschouw die altijd als nog negatief. Als ik écht moeite moest doen het streepje te vinden zeg maar. Maar als het streepje makkelijk vindbaar is, maar heel licht, dan zou ik je voorzichtig feliciteren ?

Even afwachten nog een paar daagjes! Je testen zouden vanzelf donkerder moeten worden.

Overigens hoeven kwaaltjes niet altijd iets te zeggen. Je hebt sowieso nu een andere cyclus dan normaal, met meer hormonen dan gebruikelijk. Dus dat je je anders voelt, en klachten lijkt te hebben, kan ook simpelweg daarvan komen.

Succes! Ik duim met je mee!
 
@CoVo oooh oke ! dankjewel :) Ja ik ben de hele tijd tegen mezelf aan het zeggen dat ik me niet gek moet maken maar stiekem doe ik dat toch.. pff haha maar dan weet ik even wat! dankje
 
Het is idd nog vroeg, ik zou gewoon blijven testen zn zien of ze oplopen...ik hoop het voor jou succes!
 
Ik herken me zelf heel erg in jou verhaal .
Toen ik mijn eerste eisprong had ook met behulp van letrozol maar dan de 2,5mg was het ook raak .
Ik heb toen ook die testen van de action gebruikt en deze gaven aan dat ik niet zwanger was . Maar naar 14 dagen overtijd toch maar een normale test (niet de early) gedaan en toen toch zwanger .

Dus ik zou ook nog heel even afwachten en over paar dagen nog een keer testen .
Maar wat spannend is dat zeg, en ook heel fijn als het zo snel aan slaat .

Succes
 
Je test veel te vroeg. Ook al staat er op de doos dat je zes dagen eerder kan testen, in de kleine lettertjes van de bijsluiter staat dat je het beste toch gewoon vanaf NOD kan testen. Maak jezelf dus niet gek met al voor NOD te gaan testen en test uitsluitend vanaf de dag dat de gynaecoloog heeft aangegeven dat je kan testen (of in ieder geval niet eerder dan dag 14 na eisprong). Het blijft dus nog even spannend. 
 
Ik testte 5 dagen voor nod ook heel licht positief. Deze liepen wel op. Die menstruatiekrampen horen erbij. Ze zijn eng maar kan het groeien van de baarmoeder zijn
 
Terug
Bovenaan