Eerste x wat plaatsen.

Hallo,
Mijn naam is Tiffany en ik ben al een tijdje lid hier maar nog nooit wat gepost in een forum.
Hierbij mijn eerste post.

In 2009 werd ik zwanger en in April 2010 werd onze zoontje geboren met 36 weken, een levenloos kindje.
Had van te voren al een voorgevoel en heb zekerheid gekregen toen van de Gyneacoloog..

Begin dit jaar kwam ik erachter dat ik opnieuw zwanger was.
Natuurlijk best veel gestress en bang zijn.
30 november ben ik uitgerekend. En zit onder extra controle 1 keer per 2 week. Vanaf volgende week elke week. Ben op dit moment 36 week zwanger en heb gisteren te horen gekregen van de gyneacoloog dat hij mij volgende week ook wil gaan vertellen wanneer ze mij gaan inleiden, zo ie zo in de 38e week dus nog 2 weekjes i.p.v 4!! ben natuurlijk heel blij, ook omdat ik de hele zwangerschap last heb gehad van mijn bekken en rug en amper kan lopen en wat doen, maar ook best bang door wat er de 1e zwangerschap allemaal is gebeurt en dat is toch een hele andere bevalling dan van een levend kindje. Ik heb dus ook geen idee van hoe alles moet voelen e.d omdat ik de 1e keer een ruggeprik heb gekregen. De eerste keer duurde de bevalling ook maar 12 minuten ! Dus dat ging heel snel ! Ben echt heel benieuwd wat de gyn volgende week gaat zeggen! Kan niet wachten !! Heel lang verhaal sorry was niet mijn bedoeling ha-ha.

Liefs , Tiffany.
 
Lieve Tiffany,

Allereerst proficiat met je zwangerschap!
Wat een heftig verhaal!Goed dat je nu extra onder controle bent.Spannende weken dus.. Ik duim voor je voor een goede afloop!probeer er nog even lekker van te genieten meid!

Toi toi toi

Liefs Daisy
 
heel veel sterkte en we gaan ervan uit dat het allemaal goed komt. en wat de beavlling betreft laat het maar gewoon over je heen komen. kan hier wel mijn ervaringen vertellen maar bevallen is voor iedere vrouw toch anders. ben zelf 4 keer bevallen en was alle 4 de keren anders. probeer in ieder geval nadat je bent ingeleid te ontspannen :) want stress zorgt er alleen maar voro dat het langer duurt
 
Hoi

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een heftig verhaal idd. Ik hoop en duim voor je dat je komende bevalling goed gaat en dat je een mooi levend kindje in je armen mag nemen. Heel veel sterkte nog de komende twee weekjes.

Liefs Jojanneke
 
wat een heftig verhaal ik hoop dat je straks je kindje heerlijk in je armen kunt houden , nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hou je ons op de hoogte .
liefs evelien
 
Terug
Bovenaan