eerste x werken

Hallo allemaal, nou dat was íe dan, mijn  eerste werkdag na 5 heerlijke maanden thuis bij mijn meisjes.
Gisteren rolden de tranen al over mijn wangen, zag het allemaal nog niet zitten.
Maar het viel allemaal wel mee, best prima om weer even iets anders te doen en gezellig met mijn collega's.De meiden waren bij mijn ouders dus ook oke. Al heb ik wel heel veel aan ze gedacht.Het zal ook nog wel even duren voordat ik de omschakeling van full-time mama naar werkende mama kan maken.
Morgen gaat Linde voor de eerste keer naar het kdv, spannend, ik kan alleen maar hopen dat ze het net zo leuk vind als haar grote zus.
Die vond het altijd prima en gezellig, en huilde nooit als ik wegging.
Als Linde dat wel gaat doen breekt mijn  hartje natuurlijk maar dat is voor morgen.
Vandaag viel best mee, al heb ik overal spierpijn, ben het werken echt niet meer gewend.
Groetjes Danielle mama van Roos 15-04-2003 en Linde 30-08-2006

Hoi,

En hoe is het gegaan op het kdv?? Hopelijk was het niet huilen geblazen. Ik ben ook weer begonnen maar mijn hart brak echt toen ze wegging (naar opa en oma).

Groetjes Nancy

Hoi Nancy.
Nou op het kdv ging het best goed.Ik had de fout gemaakt om s'middags even te bellen hoe het ging, en toen zeiden ze dat het redelijk ging maar niet wilde slapen en bekaf was.Ikke balen want het was pas 13:30.
Ik ben een uurtje eerder weggegaan om Linde samen met mijn man te kunnen halen (ik werk tot 18:00 en kan haar normaal dus nooit halen wat ik heel erg jammer vind).
Nou ik ben nog nooit zo snel -in de regen- naar huis gefietst, en toen we binnen kwamen lag ze een beetje te jammeren in de box.Ze was net wakker maar nog supermoe, het was verder wel goed gegaan.Thuis  snel een flesje gemaakt en om 18:00 lag ze in bed, ze was echt bekaf van alle indrukken.
Dus ik voel me er  ook wel goed bij,  ik weet dat ze  moeite heeft met heel veel prikkels dus ben benieuwd naar volgende week.
Mijn oudste dochter ging ook naar dit kdv dus de meiden en de omgeving zijn vertrouwd dat scheelt weer.
Het is wel enorm wennen om ze "achter te laten" he, maar dat zal over een tijdje vast beter gaan.Ik vond de tweede dag het werken ook wel weer leuk, kan alleen wel merken dat ik er enorm lang uit ben geweest ik weet echt  niks meer, ook dat komt vast goed.
Groetjes Danielle  

Hoi Nancy, lees net bij een ander onderwerp hoe zwaar ook jij het hebt gehad de eerste dag, balen he.
Ik hoop dat het goed voelt om weer te gaan werken en je meisje achter te laten.
Gaat het al beter?

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan