eerste zwangere man

A

Anoniem

Guest

Ik ben naar Oprah aan het kijken van afgelopen vrijdag (opgenomen) het gaat over de eerste zwangere man en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik vin op zich dat ze wel recht hebben op een kind maar ik merk ook dat het me toch een beetje tegen staat. moeilijk dus. Wat vinden jullie?

Ik heb het niet gezien maar wel veel van gehoord. Ik moet eerlijk zeggend at het mij wel erg tegenstaat. Ik vind het heel onnatuurlijk. als ik het goed heb was hij eerst vrouw?
Ik kan me goed voorstellen dat je je niet prettig voelt in je lijf en dat je je laat ombouwen. Heb ik alle begrip en  respect voor. Daar staat naar mijn idee wel tegenover dat je dan ook al je 'rechten' als vrouw opgeeft.
Misschien zie ik het wel erg zwart/wit, maar zo zie ik het.

groetjes daniela

Nou ja zwangere man,  anatomisch gezien is hij nog wel een vrouw en als zijn vrouw geen kinderen kan krijgen is het toch mooi dat ze zo wel een kindje kunnen krijgen. Ik kan daar nou echt niet mee zitten.  
Die mensen willen gewoon heel graag een kind en als het zo kan prima toch.

groetjes chimene  

Hoi hoi,

ik vind het echt een raar zicht hoor!! Ik weet dat die man zichzelf om heeft laten bouwen, maar blijkbaar nog niet alles compleet zoals een man hoort te zijn. Ik vind wel dat ieder iemand recht heeft op een kindje, maar had hij/zij daar niet eerder bij na kunnen denken??
Wat gaan ze strax dat kind vertellen?? Dat het is gegroeid en gebaard in/door eigenlijk een man??
Bah!! Mijn gevoelens zijn erg dubbel...

Liefs Debby.

Ik heb hier dus echt geen problemen mee. Ik vind het mooi dat hij er toch voor is gegaan toen bleek dat zijn vrouw geen kinderen kon krijgen. Ik denk dat het voor hem ook heel dubbel is geweest hij heeft zich natuurlijk niet voor niks om laten bouwen en zal zich toch echt wel man voelen en dan iets zo vrouwelijks doormaken zal af en toe best zwaar zijn. Ik kan het me zo voorstellen dat het moet voelen alsof hij zijn beslissing verlogend. Het enige wat ik niet goed vind is dat ze de pers zo opzoeken, ik snap het wel ik bedoel er zal heus wel wat geld mee gemoeid zijn en we weten allemaal hoe veel geld zo'n kleintje kost maar toch.
Nou dat was een heel verhaal, maar ik vind het dus eigenlijk heel bijzonder onzelfzuchtig van hem.

Gr. Patricia

Ik vind het ook niet erg, iedereen verdiend een kindje en hun gun ik dat net zo goed, het lijken me (op de wat aparte zwangerschap na hihi) hele leuke en normale mensen, ik kan er niet zo mee zitten...ik vind een moedertje (kindje) van 16 die een kind krijgt zorgwekkender als dit en dat gebeurd dagelijks waarschijnlijk ergens..

Ik hoor een paar keer als reactie dat iedereen een kindje verdient maar dat vindt ik dus absoluut niet. Ik heb het dan misschien niet direct over deze situatie maar er zijn zeker meerdere situaties waarin ik vind dat mensen geen rect hebben op een kind. Zoals bij mensen die veroordeeld zijn voor kindermisbruik.

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2008 17:27:30'));

Ik hoor een paar keer als reactie dat iedereen een kindje verdient maar dat vindt ik dus absoluut niet. Ik heb het dan misschien niet direct over deze situatie maar er zijn zeker meerdere situaties waarin ik vind dat mensen geen rect hebben op een kind. Zoals bij mensen die veroordeeld zijn voor kindermisbruik.

Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik hoor dan ook niet tot degene die zegt dat iedereen een kindje verdiend.

Gr. Patricia

Terug
Bovenaan