Eerste zwangerschap: uitgerekend op 21 september

Hoi allemaal,

Ik heb vanavond alle berichten van de septembermama's zitten lezen, en nu ben ik dan ook maar 'lid' geworden.
Op 14 januari de test gedaan en zwanger! Zit nu in de 6e week en heb op 9 februari eerste afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik precies 8 weken. Datum voor echo heb ik nog niet, krijg die middag een verwijskaart, geloof ik.
Ik ben trouwens uitgerekend op 21 september.
Mijn man en ik kunnen nog niet helemaal geloven dat er voor het eerst een wondertje in mij groeit. We durven er ook nog niet helemaal aan toe te geven, maar ik blijf zo positief mogelijk en probeer toch al stiekem te genieten van ons geheimpje.

Allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst!

Gefeliciteerd en welkom! Ik ben ook zwanger van de 1e, ken het onwerkelijke gevoel. Nu beginnen we ons wel steeds meer te beseffen dat het realiteit is (ben nu 8 weken). Geniet ervan!

Gefeliciteerd! wat ene leuk moment he... streepje afwachten... zo onwerkelijk maar toch zo waar...

Leuk om je hier bij de "club" te hebben
Ik lees het liefst iedere dag haha jullie zijn de enige die het weten...

gefeliciteerd.en erg spannend voor je,je 1e kindje.ik heb net de vk gebeld en ik krijg mijn 1e echo op 8feb.kan niet wachten.het is toch een soort bevestiging dat het echt waar is.
suc6 groetjes mari

allereerst gefeliciteerd!!!
het is idd nog heel onwerkelijk, dat heb ik ook, maar mischien is dat omdat dit allemaal zo nieuw is..
denk dat als ik de eerste echo heb gehad het dat pas echt allemaal geloof hihi..
en hier zeker van genieten ook al is het toch nog allemaal onzeker.. doe ik iig ook :)

Hi hvlily,

Gefeliciteerd! Ik ben een dag na jou uitgerekend. Ook van een eerste kindje. Spannend allemaal he.

Vandaag ging ik voor het eerst werken met mijn geheimpje. Kreeg af en toe zo'n gelukzalige vlaag, beetje dromerig. Leuk om het nog even voor mezelf te hebben.

Wanneer heb jij de eerste afspraken?

Groetjes
Sanne

Terug
Bovenaan