Eerste Zwangerschap

Haaay allemaal,

GEFELICITEERD!
Ik mag mezelf ook gaan toevoegen aan de lijst mama to be april 2013.

Afgelopen weekend heb ik een test gedaan met als resultaat ZWANGER.
Ik ben voor de eerste keer zwanger en ik moet wel zeggen ik vind het vreselijkkkkkk SPANNEND!

Ik kan er bijna niet van slapen en ik lees er de hele dag over.

Ook heb ik erg last van stemmingswisselingen het ene moment ben ik vrolijk ander moment kan ik wel janken of raak ik snel geirriteerd.

Ik heb het verder nog niemand verteld alleen mijn man en ik weten het. Ik wil het nog tegen niemand zeggen eerst maar eens zien of alles goed gaat.

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts ik ben benieuwd.

x Minaj

Ik denk dat de meeste april mammas het nog voor zichzelf houden. Ik heb maar een afspraak ingepland om hem op de hoogte te stellen en zodat hij mij ook een beetje kan vertellen wat ik nu moet doen aangezien het de eerste keer is.

Spannend en ik kan niet wachten.

Gefeliciteerd!!

Voor mijn is het ook de eerste, ik vind het ook ontzettend spannend, ik ben afgelopen maandag al naar de huisarts geweest, die heeft alleen een aantal adressen van verloskundige in de buurt gegeven en die helpen je verder, daar moet ik heen als ik 8 weken ben, en de eerste echo heb ik met 10 weken.
Ik kan bijna niet wachten het lijkt wel of de dagen nu ineens zo langzaam gaan,.....

mijn ouders en schoonouders weten het wel... dat kon ik niet voor me houden maar voor de rest houden we het ook nog even voor ons zelf, nar de schoolvakanties is het vroeg genoeg naar onze mening.

Het liefst vertelde ik het ook al maar ja er kan van alles gebeuren dus ik hou het nog even voor me totdat ik de eerste echo heb gehad dan vertel ik het aan de ouders...de rest komt later wel.

De tijd gaat inderdaad erruggg langzaam...

Wij wachten ook op de eerste echo. Vind het ook wel mooi dat het nog even ons eigen geheim is...al vind ik het lastig om het voor mijn vriendinnen geheim te houden!

We kunnen het tenminste aan elkaar hier kwijt hehe... De huisarts heeft een verwijsbrief en ik zal morgen bellen met de verloskundige voor een afspraak te maken :)

Terug
Bovenaan