Eerste zwangerschaps"klachten"

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen iedereen,

Op een ander forum (ja heb daar stiekem even gekeken ) stond een topic waar alleen dames die net zwanger zijn hun klachten vanaf hun eisprong tot hun NOD   en net na hun NOD opschreven. Het lijkt mij leuk om dat hier ook te doen. Kijk maar eens op die site = erg leuk: http://www.zwangerschapspagina.nl/about15925.html.

Dus (net)zwangere dames: ga jullie gang als jullie willen! Ik hoop natuurlijk op veel reacties!

beschrijf in dit topic je allereerste symptomen toen je zwanger was.
Dus geen reacties geven op elkaar. Dan hebben alle twijfelaars een verzameling aan vroege symptomen.

Goedemorgen,

bedankt voor de leuke tip!

Groetjes Nathasja

Goedemorgen dames,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Maar voordat ik ging testen wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was. Wat voelde ik:

- Krampjes in mijn buik
- Een vol gevoel in mijn buik
- Ook werd een week voor mijn NOD mijn eczeem heel erg
- En had ik een week voor mijn NOD het gevoel niet lekker in mijn vel te zitten ik snauwde veel mensen af en was humeurig. (ik wist niet wat ik met mezelf aan moest)

Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

Leuke topic!

Ik kan alleen uit het verleden melden dat ik:

- enorm winderig was beide keren hihi
- een vol gevoel in mn buik had
- witte afscheiding, behoorlijk meer dan normaal (raar raar heb ik nu ook...)
- en niet uit mn woorden kunnen komen (brak gister mn bek meerdere malen op een verjaardag, had af en toe echt zoiets van, toe even mamaloe!!!! Nu ff gewoon. Zou leuk zijn natuurlijk ;-) als 't nu ook zo was maar goed nog ff afwachten...)

mijn zwangerschapskwaaltjes waren;

- heel erg moe,
- onbeperkt kotsen,
- vergeetachtig,
- hele zere borsten,
- volle opgeblazen buik

xxx linda

Hallo allemaal,
Hier is nog een site erover.
mijnkind.nl/forum/forum_posts.asp?TID=3840&PN=1

hopelijk kan ik in de toekomst uit eigen ervaring iets toevoegen
liefs,
          sterretje

hoi
sorry is geloof ik niet de bedoeling om te reageren maar kan het niet laten want soms komen onderwerpen echt als geroepen!!
Zit nl op de beruchte wachtbank en moet vlgd week dond ongi worden (of niet)
en ik voel me anders dan normaal!
Dus niet is best leuk om ff te lezen.
Al probeer ik nuchter en realistisch te blijven want stel dat het in mijn hoofd zit en ik gewoon ongi word..

Maar super goed idee!!

Hoi,

Hieraan merkte ik dat ik zwanger was:

Vlak voor mijn NOD:
-        ik moest vaker plassen dan normaal;
-        mijn borsten voelden opgezwollen aan, en vooral mijn tepels waren erg pijnlijk;
-        kon geen koffie meer drinken, vond ik ineens heel smerig;
-        uitblijven menstruatie;

De misselijkheid kwam bij mij pas in de 6e week, dus toen wist ik al 2 weken dat ik zwanger was. Nu wordt de misselijkheid minder. Nog steeds doen mijn tepels erg veel pijn, en ik moet er elke nacht uit om te gaan plassen.

Iedereen heel veel succes met zwanger worden!!

Liefs Sanneke

Terug
Bovenaan