Eerste zwangerschapssymptomen?

A

Anoniem

Guest
Wat waren bij jullie de eerste zwangerschapssymptomen? Ik bedoel dus nog voor je NOD; was het toen al te merken?
Ik heb al een zoontje van 1 jaar dus je zou zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben, maar er is dus een kans dat ik zwanger ben, en ik voel me ook wel raar (beetje misselijk, ineens pukkels op mijn gezicht, heb ik anders bijna nooit, beetje grieperig gevoel), maar mijn NOD is pas 2 december. Bij mijn eerste kan ik me herinneren dat ik eigenlijk vrijwel niets had gemerkt, behalve dat mijn borsten heel gevoelig waren. Dat valt nu wel mee, daarom ben ik benieuwd wat jullie voor de zw. test er al van konden merken?

Groetjes, Suzan

Hoi,

ik had bij de tweede ergens anders last van...ik was met mijn moeder ergens naar op weg in de auto en ik reed. Ik zei toen nog, mam, ik kan me niet meer concentreren...
Ik was er dus helemaal niet bij met mijn gedachten. Toen zei ze nog voor de grap, ja dan ben je zwanger, wij lachen, maar dat was dus wel zo kwam ik twee weken later achter...

Succes met het wachten...

Groetjes Valerie

Hoi Suzan..

Wat herken ik het zeg.. Ik zit heel de tijd te staren, dat is niet normaal!! haha voordat ik wist dat ik zwanger was zei mijn moeder dat ook inderdaad!!
Ook had ik voordat ik wist dat ik zwanger was heel veel last van menstruatie krampjes, ik moest  2 weken later pas ongesteld worden eigenlijk, maar dat werd ik natuurlijk niet..
Heel spannend in ieder geval zeg!!

Succes met wachten inderdaad!!

Groetjes...

7w

Hoi naamgenootje,

Ik kan me herinneren dat ik ook merkte dat mijn borsten groter werden en gevoeliger.
Af en toe een tikje misselijk, maar met name 's avonds. Dit was voordat ik overtijd was.

Duimen maar!

Terug
Bovenaan