Eet-dilemmaaaa!

Hallo dames,

Je leest de laatste tijd zoveel op internet over het eten dat je wel, of juist niet mag eten!
Over het verboden voedsel staat natuurlijk de filé en het gebruik van alcohol aan top.
Maar het lastige is dat je van bepaalde etenswaren geen duidelijkheid krijgt.
Zo zou bijpaalde thee (kruidenthee) niet goed zijn om te drinken, kaneel niet bepaald goed zijn, sinaasappels niet elke dag gegeten mogen worden, je  extra  op moet letten met de inname van Vitamine A  enz. enz.
Ik concludeer dan dat het belangrijk is om gevarieerd te eten?

Ik vroeg me af of jullie nog meer eet-tips hebben of nieuwtjes over eten.
Vind het toch wel erg interessant om te weten. Ik schrok er namelijk best wel
van toen ik hoorde dat kruidenthee eigenlijk helemaal goed is (ik dronk dit namelijk de
hele dag door!!)

Liefs

Je mag tegenwoordig ook geen koffie meer he. Is ook al schadelijk.

Nog even en we moeten vanaf week 4 al plat op bed met een infuus en vloeibare voeding.

Ik denk idd dat je gewoon gevarieert moet eten en dat alles waar te voorstaat niet goed is.

Heel soms drink ik wel eens een glaasje wijn. Deed ik bij mijn vorige ook en die mankeert echt niks hoor.

in die link staat: Vers mag je alle vissoorten eten. Zelfs haring is geen probleem als ze maar vers is

Mag Sushi dan wel???? Ik ging er vanuit van niet??

Hoop het hihih

wonderenbestaan

Die site van medic- info geeft inderdaad goede tips! Wel vind ik dat je het ook kunt overdrijven 'wat je allemaal niet mag'. Tuurlijk wil ik al het goede doen voor m'n baby, maar gewoon gezond eten, niet drinken, niet roken en geen rauwe dingen vind ik al een hoop! Ik raakte namelijk wel in de war van het kopje over voorverpakte vleeswaren. Ik koop heel veel beleg wat al vacuum verpakt is en nu mag dat blijkbaar ook niet, weer om dezelfde listeriabacterie. Pffffff.
Groetjes

Terug
Bovenaan