Eet en slaap schema baby 9 weken

<p>Hallo meiden ,</p><p>Onze baby is nu 9 weken oud en krijgt fles voeding  we maken een fles van 150cc met 5 schepjes  en  kijken dab wat hij Op drinkt meestal rond de 140/150 cc hij krijgt dit om de 4 uur en in de nacht wanneer hij zich meld.</p><p>Wij hebben dus niet echt een vast schema..eerst maakte  wij hem altijd om 11 uur wakker  voor de laaste fles maar dan  dronk hij vaak slecht omdat die dan bijv om 8 uur of 9 uur nog had gehad. We wachten gewoon tot die zelf komt.</p><p>Veder gaat hij na elke fles zo een 1 a 1.5 uur weer  naar zijn bedje. S nachts komt  die ongeveer  na  6 uurtjes. Dus nog niet echt doorslapen </p><p>Hoe doen jullie  het?</p><p> </p><p>Xx</p>

Hoi,
Gefeliciteerd nog met jullie zoontje. 
Doorslapen, wat is dat? Onze dochter is bijna 9 maanden en zij slaapt nog niet door. Vergeet dat sprookje maar hoor ;-)
Ik vind dit een heel netjes ‘schema’. Zelf was ik niet van de schema’s en keek echt naar wat ze zelf wilde. Tuurlijk wel zelfde ritueel met voeden, spelen en slapen maar niet op de klok af. Het was meer dat ze zelf 7, 11, 15, 19, 23 aanhield en die laatste deden we telkens iets vervroegen. Dit tot ze echt helemaal niks meer dronk en toen kwam ze een weekje pas rond 6 weer. Hield alleen weer snel op hahaha.
Ik zou het zo proberen aan te houden. Dat hij nu in de nacht komt houdt echt wel op. Iig tot tandjes, sprongen en verlatingsangst komt. Je kunt zelf nu ook lekker vroeg naar bed en hebt dan een paar uurtjes gepakt. Na de nachtvoeding gaat hij weer slapen denk ik?

Wat een net schema! En ongeveer 6 uurtjes doorslapen na de laatste fles is heel goed al! Onze zoon kreeg met 2 maanden nog 6 flesjes waarvan de laatste om 1 uur 's nachts. Rond die tijd hebben we de laatste laten vallen en toen sliep hij van 11 tot 6 ongeveer. 

Hallo,
Onze baby is nu 13 weken en eigenlijk dronk zij al heel snel op regelmatige tijdstippen. Ik heb er even mijn schriftje bijgepakt, want ik hou alles bij wanneer ze drinkt en hoeveel omdat we wat problemen hebben met de stoelgang.
Haar dag zag er toen ongeveer als volgt uit:
7u: 170 cc
slapen tot 10u30 ongeveer, wakker maken.
11u: 135 cc
valt meestal in slaap en slaapt tot 12u30. Dan een halfuurtje, 45min spelen en dan wordt ze weer moe.
14u30: 170cc
Om 15u30 weer slapen
18u15: 135 cc
dan blijft ze wakker tot 20u en doet ze hazenslaapjes
21u15: badje, pyjama en puckababy
21u45: 170cc
slapen tot 7u.
Dit is +/- hoe haar dag er uit ziet. Ik volg vooral de signalen die ze aangeeft, maar dit loopt meestal gelijk. Soms kan ze eens slapen tot 8u en dan schuift alles een beetje op maar ik probeer er wel voor te zorgen dat ze haar laatste fles max. rond 22u30 krijgt omdat ze anders te moe is om nog te drinken. 
Eigenlijk ziet haar dag er vandaag nog steeds zo uit.
Maar ik denk dat vele kindjes niet op regelmatige tijdstippen komen en vaak gewoon afgaan op jouw gevoel en de signalen die jouw baby geeft.

Terug
Bovenaan