<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb een vraagje. Mijn zoon is 10,5 week oud. Zijn eet- en slaapschema ziet er als volgt uit:</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">7.00 uur eten, vervolgens samen spelen, alleen spelen en dan naar bed.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">11.00 uur eten, vaak gaan we dan boodschappen doen ( anders spelen, alleen spelen)bij terugkomst weer naar bed.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">15.00 uur eten, spelen, alleen spelen, badje/douchen, massage en naar bed.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">19.00 uur eten, spelen, alleen spelen en dan laten we hem in de box liggen tot de laatste voeding 23.00 uur.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hier zit eigenlijk ook mijn vraag:</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoe doen jullie dat? Leggen jullie je kindje savonds voor de laatste voeding in bed? Zo ja, krijgen jullie hem dan goed wakker en slaapt hij snachts dan nog?</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb nl t idee dat mijn zoontje in de box zijn rust niet goed krijgt. Vooral als hij zijn slaapje tussen 17.00-19.00 uur bijna niet slaapt, vind ik het belangrijk dat hij we nog voldoende zijn slaap krijgt. In de box slaapt hij op zich wel, maar wel maar heel licht. Snel wakker en sons slaapt hij zefs helemaal niet. Snachts slaapt hij wel goed door, tot 7.00 uur sochtends.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dus moet ik hem toch maar rond 8.30 uur naar bed doen en om 23.00 uur wakker maken? Of het toch zo laten? Heb niet het idee dat hij hier last van heeft hoor. Hij doet t zo ook super. Os meer een gevoe van mijzelf. Vond eigenlijk dat baby’s in bed horen te slapen, maar t is zo een beetje gegroeid en tja, lastig om t dan terug te draaien ben ik bang.</span></p>