eet gewoontes

hey meiden,

Ik zat net Volgens Mama te kijken op tv, en zag daar dat veel vrouwen last hebben van raare eet gewoontes, ik heb daar eigelijk helemaal geen last van?!?! alleen af en toe trek in slagroomtaart, maar die neem ik dan alleen op een verjaardag....

hebben jullie daar wel last van?? ik zag net iets met augurk met slagroom...:-S dat lijkt me echt niet lekker

trek in rare dingen zoals augurk met slagroom heb ik oook niet hoor!
heb wel zin in vaak en veel eten en lekkere dingen. moet bekennen dat ik er vaak gewoon aan toegeef..
let er wel op.dat ik voldoende groente en fruit eet.

Nee ik heb ook geen gekke eet gewoontes. Heb wel 1x mijn man s'avonds op pad gestuurd voor een Big mac :) Hij had er meteen een voor zichzelf meegenomen haha. Maar verder geen gekke gewoontes. Probeer wel veel fruit te eten.

Meer dingen die ik laat. Voorheen iedere dag chocolade, nu hoef ik dat echt niet. Meer trek in hartig.. Heb wel veel trek ik leverworst, maar dat mag je niet zoveel. Maar augurken met slagroom.. Jak!

Nee augurken met slagroom lijkt me niets.
Wel heb ik dat de geur van vlees me op het moment erg tegen staat.
En patat met curry van oliehoorn kan ik soms ineenserg zin in hebben.
Maar ben nog geregeld misselijk dus geef er niet vaak aantoe...

Hier ook niet echt gekke eetgewoontes... Wel vaak dat ik midden in de nacht wakker wordt en trek heb in een bakje fruit and fiber met melk (had ik bij mijn tweede zwangerschap ook).
En ik kan ook niet meer goed tegen bepaalde geuren: ben normaal gek van knoflook en sterke kruiden, nu ga ik bijna over mijn nek als ik die geur ruik (erg lastig met een surinaamse vriend...)
Ik ben ook al jaren vegetarier, maar normaal kon ik wel redelijk tegen de geur van vlees... Nu helemaal niet meer (alweer; arme vriend! mag zijn vlees pas bekken en eten als ik klaar ben met eten).
Wat wel een voordeel is is dat mijn vriend volgens zijn cultuur alles moet halen waar ik trek in heb. Doe je dat niet voor een zwangere vrouw dan heb je, volgens surinaamse volkswijsheid, kans dat je kindje geboren wordt met een grote moedervlek of ooievaarsbeet etc. Dus soms maak ik daar wel heel fijn gebruik van ;-) (hmmmmm Ben en Jerries om 10 uur savonds...)

Liefs,

ik heb echt veel trek in appels had ik anders niet zo.
en ik had laatst ook zo een in brie mag je wel hebben als het niet van rauwe melk gemaakt is.
dus ga ik maar eens kopen van de week.
en veel zin fijne pate maarja die mag je echt niet veel van eten.

groetjes natasja

Terug
Bovenaan