Eet schema

<p>Hallo mama’s, ik merk dat ik het lastig vind om de vaste voeding te introduceren qua schema.Momenteel krijgt hij rond 7, 11, 15, 19 en 23u een flesje. En om 16u een groente hap.</p><p>we willen vanaf maandag ook fruit gaan geven, ik zat zelf aan 10 uur te denken maar vaak slaapt hij dan. Dat ik niet goed weet wanneer ik het moet geven.  ik had namelijk ook gehoord dat tussen bijv groente hap en een fles, 1 uur tussen moet zitten.  <br />Vanaf 6 maanden gaan we ook korstjes geven (gedoopt in melk). Zelf zou ik dat ergens rond 12 a 13 uur geven, maar als hij om 10 fruit krijgt en om 11 een fles, is dat dan niet allemaal te dicht op elkaar?</p><p>hij is trouwens 5,5 maand. Hoe doen jullie dit? De tijden zijn richtlijnen! Als hij eerder honger heeft, krijgt hij ook gewoon. waarschijnlijk maak ik me veel te druk, zoals altijd ??</p>

Haha! Herkenbaar, je druk maken. Als je begint met fruit (ik deed dat ook na het ochtendslaapje) nemen ze vaak maar 3 hapjes ofzo. Dus dan lusten ze echt wel de fles van 11 uur hoor! Hier ging het geleidelijk aan meer fruit en minder fles erachteraan. Gewoon proberen zou ik zeggen!
En misschien even het consultatiebureau bellen of het vragen bij de volgende afspraak.

[quote quote=10490305]Haha! Herkenbaar, je druk maken. Als je begint met fruit (ik deed dat ook na het ochtendslaapje) nemen ze vaak maar 3 hapjes ofzo. Dus dan lusten ze echt wel de fles van 11 uur hoor! Hier ging het geleidelijk aan meer fruit en minder fles erachteraan. Gewoon proberen zou ik zeggen!En misschien even het consultatiebureau bellen of het vragen bij de volgende afspraak.[/quote]
Ja daar waren we e vorige week, toen zei de ka dat we met brood konden starten. Sinds gisteren ook voor eerst met fruit hap begonnen en merk nu pas dat ik er tegenaan loop?

Terug
Bovenaan