Eetlust weg......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Sinds een paar dagen ben ik helemaal mijn eetlust kwijt, had ik daarvoor nog binnen drie uur een rommelende maag. Nu moet ik (als ik om acht uur twee boterhammen heb gehad) mezelf er om half twee aan herinneren dat ik nog niet gegeten heb.

Iemand die dit herkend?

mmm overdag echt geen zin... ook zeker niet in drinken:( moet ik me echt verplichten! heb een grote literfles die ik op de aanrecht zet en die moet 2 keer leeg zijn! eerder mag ik niet naar bed van mezelf. s'avonds laat krijg ik trek in eten maar vervolgens weer misselijk op bed:(

ik heb het water vervangen door een beetje siroop met water. Dat krijg ik wel makkelijker weg. Drie flesjes van een halve liter. (en dan nog wat andere dingen tussendoor)

Maar ja dat was in de vakantie...straks moet ik weer werken en dan gaat het mis. Zoals normaal ook altijd.

Volgens mij ben ik de enige die helemaal geen last heeft van verminderde eetlust :) Bij mij gaat alles er goed in hoor. Nou ben ik altijd al wel een zoetekauw geweest. Kon ik ook altijd wel hebben gelukkig. Drinken is wel een probleem. Dat deed ik nooit zo veel. Daar moet ik wel heel bewust aan denken tegenwoordig.

Terug
Bovenaan