Eetlust

Hallo meiden,

Schreef ik even geleden nog dat ik zoveel meer honger heb, sinds een paar dagen is mijn eetlust juist ver te zoeken. Herkennen jullie dit? Kan me van mijn eerste niet meer herinneren dat dat ook zo ging eigenlijk.

Vanmiddag trouwens weer naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd.....

Gr Ingrid

Hoi,
Ik heb deze hele zwangerschap al veeeel minder eetlust dan bij de andere, at ik voorheen zeker 10boterhammen en avondeten als ik zwanger was, nu moet ik vaak eraan denken op tijd iets te eten.
Zit dus ook nog 10kilo onder het gewicht als wat ik bij de jongens meedroeg,,hahah
Heb nu net de kids naar school, dus moet nu idd ff wat gaan eten, bleh

Veel succes vanmiddag in het zh,, wat gaan ze doen? of gewoon controle?
Liefs MJ

Ik ken het..
zins vorige week moet ik me zelf verplichten tot eten..
Had het aangegeven bij de vk maar ze zei dat het niet perse met de zwangerschap te maken hoef te hebben..

Ik probeer makkelijk te eten ontbijten doe ik tegenwoordig met fruitdrinkontbijt zo dat ik wel wat in me maag heb.. Smiddags verplicht ik me zelf dat ik 2broodjes eet en savonds ook genoeg.. Maar verder tussen door eet ik helemaal niets.. Zelfs chips bederft tegenwoordig haha

Bij mij is de ene dag de andere niet.
kan soms hele dagen lang dooreten en de volgende dag eet ik bijna niks....
voor ik zwanger was had ik al niet een grote eetlust. mijn ouders zeiden altijd van wat anneke eet kan een mug nog niet zat zijn...
eet nu wel meer dan anders... maar dat komt gewoon ook omdat j emeer voedingstoffen nodig hebt...

maareh chips bederft hier niet hoor... als ik het niet eet eet mijn man het wel hahaha....

bij met als bij anna-lovely, de ene dag eet ik alles wat los en vast zit en de andere dag heel weining. ben tegenwoordig ook weer sochtend misselijk balen hoor

Ja, ik word ook af en toe weer misselijk. Wel anders dan in het begin; nu is het gewoon alsof de emmer overloopt (geen ruimte genoeg), maar niet zozeer met dat misselijke gevoel erbij.
En ook echt last van zuur, maar gelukkig is er Maalox ;-)

Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Misschien zitten onze buiken inderdaad gewoon vol. Zo voelt ie ook wel hoor! Ik ben normaal een echte snoepkont, een echte zoetekauw, maar ik moet er niet aan denken.

@MJ: vanmiddag is een controle en bespreking hoe het nu verder moet. Spannend....

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan