eetlusten

A

Anoniem

Guest
hebben jullie ook plotselingen eetlusten in bepaalde dingen.

ik ben op het moment gek op patat met heeeeeeeeeel veel mayo!
niet echt bevoordelijk voor het brandend maagzuur waar ik last van heb maar af en toe moet  ik er gewoon aan toe geven.

verder eigenlijk geen andere dingen

groetjes klavertje vier
29 wkn zwanger

hoi hoi,

ik heb de laatste weken ook steeds trek in patat met may maar dan ook een kroket of kaassoufles. verder hotdogs, hmmm. en dan voor mijn doen ook erg raar dat ik ook nog eens een niet pittige mosterd  op de hotdogs moet hebben. :eek:P
verder ook gezonde dingen, mijn vriends zelf gemaakte aardappelpuree of salade. hmmm.

En tja, mocht ik er maagzuur van krijgen neem ik aan het eind van de avond een beetje antagel. maar gelukkig valt het bij mij nog wel mee dus dat is ook maar 1 of 2 keer in de week.

Groetjes,
Sara

Hallo!

Mmmmmmm ben gek op nederlandse patat met!!!!!
Hebben ze hier dus niet......  maar.... van de zomer(bijna) wel bij de Ned. snackbars!!!!
Ik heb een tosti kaas-tic! En fruit, veel fruit....
groetjes, Priscilla

Ik heb juist niet zoveel honger, ben dus ook een paar kilo afgevallen, (terwijl ik vlak voor m'n zwangerschap door een flinke griep ook al 6 kilo kwijt was geraakt). Ben nu in totaal 9 kilo kwijt ten opzichte van voor m'n griep en zwangerschap. Maar goed, er komt straks nog wel weer genoeg bij, :) Ben nog maar 8 weken, dusseh...
Maar goed, omdat ik dus wat minder eetlust heb, eet ik maar wel waar ik wel zin in heb. Dat was dus vorig weekend ook friet in plaats van een gezonde maaltijd die me erg tegenstond....
Nouja, als ik 'over-all' maar gezond eet, maak ik me er niet zo druk om...
Verder eigenlijk niet zo dat ik ineens erg veel trek in bepaalde dingen heb...

Hoi,

Ik heb eigenlijk ook niet echt trek in rare dingen.
Ik ben in het begin ook 9 kilo afgevallen en zit nu 2 kilo boven mijn oude gewicht.
Ben nu 31 weken zwanger van een tweeling, dus ik ben erg weinig aangekomen.
Maar mijn buik is er niet minder om hoor!!!!
Mensen staan werkelijk met de hand voor hun mond mij aan te staren.
Ik wordt door wild vreemde mensen aangesproken die mij voorzichtig vragen hoeveel baby's er in mijn buik zitten.

Volgens de gynaecoloog gaat het om de groei van het kindje en niet hoeveel je in gewicht bent toegenomen.
Dus als je je verder goed voelt mag je best toegeven aan die lekkere dingen.

Sommige dingen vind ik ineens wel vies, koffie bijvoorbeeld. Nou ik kon er voor die tijd heel wat van op hoor.
Die hormonen ook!!!!!!

Groetjes Patricia

haha grappig is dat he,
toen ik zwanger van mijn zoontje was,vrat ik de hele dag door eieren met knoflooksaus als ik dit nu zie ga ik over mijn nek haha.

liefs nice

Hoi,

ja, Patricia, met een tweeling in je buik kan ik me voorstellen dat je buik wel groeit, idd, :) Wel gaaf, dat je na zo lang proberen er dan twee tegelijk krijgt! (dat was jij toch, 9 jaar?)
Wat dat betreft draagt iedere vrouw weer anders. Een vriendin van mij komt ook bijna niet aan, krijgt een mooie vooruitstekende buik: echt mooi zwanger. De ex van mijn man daarentegen houdt heel veel vocht vast als ze zwanger is, heeft een enorme buik, dat je denkt: daar zitten er wel 3 in en dan komt er elke keer een kleintje van 6-7 pond uit, :) Zij komt dan door het vocht vasthouden, zo 30 kilo aan!!! Hoop dat dat mij niet gebeurt :-(

Ik heb dus wel dat bepaald eten me tegenstaat. Ben normaal al niet zo'n fan van tomatensaus over de pasta, (maar wel goed te doen als ie lekker gekruid is verder), maar die lucht staat me nu zo tegen en na een paar happen hoef ik echt niet meer! En nasi: ook zoiets... Andere rijstgerechten zijn wel prima, maar nasi niet. Bami vind ik dan wel weer lekker nu, hebben we gisteren geprobeerd, :)
Dus...
die eieren met knoflooksaus klinken wel heel smerig trouwens! Jak! :)

Terug
Bovenaan