Hallo allemaal
Ik heb een dochtertje van iets ouder dan zes maanden. In haar groeiboekje stond dat ze vanaf zes maanden brood mag enz. Ik vraaag me af wat de voedingspatronen van jkullie kinderen zijn rond de zes maanden.
Ze krijgt nu:
08.30: fles 180cc water met 6 scheppen nutrilon
1200: fles 180cc water met 6 scheppen nutrilon
14.00: potje fruit
16:00. fles 180 cc met 6 scheppen nutrilon
17.30: potje groente met tuitbeker diksap
19:30 fles 180 cc water met 6 scheppen nutrilon
Ze gaat om acht uur op bed en slaapt dan tot de volgende morgen 08.00/08.30.
Ze doet het hier heel goed op, maar ik ben toch benieuwd naar voedingspatronen van jullie boefjes van zes maanden. Ik twijfel soms of ik nu al een fles moet afbouwen of dat ze die nog wel mag/moet hebben. En welke fles (rond welke tijd) ik dan weg moet laten? Ik ben beniewd naar jullie ervaringen!!
Groetjes Kim en Tess
www.tessdevlieg.beebiesite.nl
Ik heb een dochtertje van iets ouder dan zes maanden. In haar groeiboekje stond dat ze vanaf zes maanden brood mag enz. Ik vraaag me af wat de voedingspatronen van jkullie kinderen zijn rond de zes maanden.
Ze krijgt nu:
08.30: fles 180cc water met 6 scheppen nutrilon
1200: fles 180cc water met 6 scheppen nutrilon
14.00: potje fruit
16:00. fles 180 cc met 6 scheppen nutrilon
17.30: potje groente met tuitbeker diksap
19:30 fles 180 cc water met 6 scheppen nutrilon
Ze gaat om acht uur op bed en slaapt dan tot de volgende morgen 08.00/08.30.
Ze doet het hier heel goed op, maar ik ben toch benieuwd naar voedingspatronen van jullie boefjes van zes maanden. Ik twijfel soms of ik nu al een fles moet afbouwen of dat ze die nog wel mag/moet hebben. En welke fles (rond welke tijd) ik dan weg moet laten? Ik ben beniewd naar jullie ervaringen!!
Groetjes Kim en Tess
www.tessdevlieg.beebiesite.nl