eetstoeltje

Je bedoelt waarschijnlijk een kinderstoel??
daar kunnen ze in als ze goed kunnen zitten,Kyandro zit nog niet heel goed,maar met een stevig kussen in zijkanten en ruggetje laat ik hem soms 10 min zitten in de kinderstoel.lijk me geen kwaad kunnen.als ze maar genoeg steun hebben denk...
liefs jootje

Karlijn kan al heel erg goed zitten en zit met het eten in de kinderstoel. Ze vind het erg leuk en zit er ook weleens in om te spelen, bijv als ik aan het koken ben zet ik haar in de keuken in de stoel met wat speelgoed.

He wij hebben een trip trap, en Juul zit daar al wel 2 maanden in, we hebben een verkleiner erin dus dat is perfect. Hij zit gewoon gezellig bij ons aan tafel met de lunch en avondhap.

Hoi Dezeree, hier ook een oktobermama. Onze dochter "zit" sinds 3 weken bij ons aan tafel. Wel met een stoelverkleiner en twee handdoeken in haar zij, maar ze zit. Ze vindt het zelf geweldig en kijkt trots in het rond! Ze kan nog niet zelfstandig zitten, dus zodra haar eten klaar is, dan haal ik haar er ook weer uit.
Goed ondersteunen dan kan het al wel!

Groetjes, Irene

Stan zit inmiddels ook al 2 maanden in de stoel. Maarrrrr hij was erg vlug vond ik zelf met zitten. Hij kon toen ook al 10 min zelfstandig zitten. Dat is nu al bijna een uur. (als hij maar bezig gehouden word hahaha)

liefs

hey

Floor eet ook al een tijdje in de kinderstoel, maar zij kan ook al best lang zelf goed zitten. Nu al zeker een uur. Alleen als ze hele moe is wil ze nog wel eens omvallen. Of als ze een speeltje wil hebben dat net te ver weg ligt, dan gaat ze zo plat op haa rbuik dat ze ineens op haar buik ligt, maar dat vind ze dan ook niet erg...

liefs,

T

Terug
Bovenaan