Eettips?

Hee meiden,

Ik heb sinds een paar dagen erge last van misselijkheid. Ik heb veel moeite om iets te eten, vooral 's ochtends en 's avonds.. Het enige dat ik goed binnen hou is kaas. Stom he?? Normaal gesproken eet ik dat bijna nooit! Nou ja, zo met die misselijkheid wordt de zwangerschap (nu 7 wkn)wel steeds echter! Het blijft een wonder en mijn vriend is gelukkig super lief!
En die misselijkheid kom ik wel door, maar misschien hebben jullie tips om dit zo goed mogelijk door te komen??
Is er iets dat jullie goed kunnen eten zonder misselijk te worden?

Liefs Chantal

Ik eet elike keer kleine hapjes van lu crackers/toastjes. Doordat ik de hele dag eet , ook al zijn het maar kleine hapjes ben ik een stuk minder misselijkheid. Succes ermee

Gr andrea

hallo,

Het schijnt te helpen om 's avonds voordat je gaat slapen een cracker in een bakje te doen. En dan vervolgens 's morgens als je nog in bed ligt te eten, voordat je op staat.

Groetjes..
Alexandra

Hi Chantal,

Wat naar dat je zo misselijk bent. Ik heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar kwam deze site laatst tegen... http://www.bellypops.nl.
Een vriendin vertelde me over Pyridoxine (Vitamine B6) ze had het van de apotheek, dat blijkt de misselijkheid te verminderen. wie weet is het wat?

hoi chantal

ik heb daar ook last van van de misselijkheid en beetje maagzuur soms.en nu neem ik ook weleens groene ijsthee,soepstengels idd wat hierboven al staat. bij mij helpt dat wel..

Hee meiden,
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vandaag alvast crackers en gele vla ingeslagen en dat ook direct op mijn werk gegeten. Moet zeggen dat het daarna inderdaad beter ging! Bedankt voor de tips! Ik ga ook zeker de groene ijsthee nog proberen en ´s ochtends in bed alvast iets eten. Ook ga ik de site bellypops.nl even bezoeken en info opvragen over vit. B6. Heel erg bedankt!!
Liefs Chantal

Terug
Bovenaan