eetverslavingen

Ik was erg benieuwd of jullie ook gekke, rare of juiste grappige eetverslavingen hebben ontwikkeld door de zwangerschap? Zelf eet ik tegenwoordig veel jam, iets wat ik normaal nooit in huis heb en nu bijna niet zonder kan. Het gaat ook overal op, zelfs op biscuitjes...
 
Het valt gelukkig wel mee met de rare eetgewoontes, maar ze zijn wel veranderd door de zwangerschap. Voor de zwangerschap at ik veel meer kaas op beschuit en brood, nu ben ik dol op DuoPenotti! En hagelslag! Zoet dus :D
En oranjekoek!! Echt TE lekker! Haal het bijna niet in huis, want die doos (6 stukken ofzo...) gaat echt in een dag op...
Maar kan me voor de rest redelijk beheersen :D
 
hier ook geen al te gekke dingen, wel ben ik (weer) gek op radijsjes...Bij de 1e ook gehad en toen de radijsjes-tijd voorbij was at ik rettich, hahaha.En dropjes, gelukkig heeft bezoek uit NL weer 2 zakjes meegebracht;) Verder is t soms een paardagen eetwoede en dan weer weinig trek,Ligt eraan of de baby een groeispurtje heeft en als ie dan weer groter is, komt mn maag in de knel en eet ik minder.En ik mis t glaasje wijn...Maar goed, is tijdelijk.;)
 
Na het avondeten stamp ik me nog eens vol met allerlei slechts! Snoep, koek, chips, en t liefst allemaal achter elkaar, echt niet normaal!! Nu heb ik geen lekkere snoepjes meer in huis, baal er zooooo van!;) Haha echt erg hoor! Ik at nooit snoep of koek, chips wel, dat was sowieso al niet aan te slepen hier. Ach ja, het gaat wel weer over hoop ik, zolang ik niet tonnetje rond wordt vindt ik het best, haha.
 
Smacks (die mierzoete ontbijttroep) en KitKat... I <3 KitKat! Maar goed, als ik eerlijk ben lust ik die eigenlijk altijd wel ;). Rauwe wortels, radijsjes en komkommer eet ik nu ook extra graag. Ik mis maar 1 ding: rood vlees... Osseworst, rosbief, biefstuk en vooral tartaartjes! Ohhh... Ik droom zelfs over tartaartjes...
 
oohh jah! Sjess, dat mis ik nu ook zo erg.. Ben zelf kok en al die lekkere dingen die je zo ff mee snoept van de snijmachine, stukje carpaccio, rosbief of chateau briand.... Moet t nu gewoon niet doen. Maar dat halen we dan straks maar ff in ;) en natuurlijk glaasje rode wijn erbij.. Jummie, water staat me nu alweer in de mond!
Maar verder geen aparte eetgewoontes ofzo, kaas is trouwens niet aan te slepen hier, en echt gek op yoghurt met vers fruit en cruesli..
 
Ik heb helemaal geen (gekke) dingen waar ik extra veel trek in heb. Ik snoep zelfs minder dan voor ik zwanger werd. Toen ging er dagelijks wel iets slechts naar binnen en hooguit 1 keer per week fruit... nu is dat eerder omgekeerd.
Ik mis wel de filet americain en pate, dus zodra dat weer mag, gaat dat wel als eerste weer gegeten worden.
 
Melk! Heerlijk! Ik kan liters weg drinken om vervolgens het zuur te krijgen, hahaha. En cola, mmmmm....

Bij mijn eerste at ik tomaten bij het leven.

Ik ben ook helemaal verslaafd aan de geur van Blue Wonder!

Na de bevalling drink ik een lekker Breezertje en eet ik een zacht gekookt eitje, hihi.

 
Terug
Bovenaan