eff vraag

A

Anoniem

Guest
hoi,ik heb sinds gister hele erge pijn in me buik.en nog steeds.kan niet lang zitte en op me zij ligge.dus wie weet wat  ik moet doen.ben nu 17 wk groetjes

Mariska,

het kan van alles zijn. Iets onschuldigs zoals bandenpijn. Heel vervelend maar niet schadelijk. Het kan een blaasontsteking zijn. Hoe gaat het met plassen?
Als   je   het niet vertrouwt bel dan je arts/verloskundige of gynaecoloog en vertel wat je voelt. Zij kunnen je vast vertellen wat je het beste kan doen. En zij kunnen je ook het beste geruststellen.

Sterkte
Miep

hoi miep.ik plas kleine beetjes steeds.en verder geen pijn met plassen ofzo.alleen pijn gewoon in me buik.ik wordt echt gek ervan,heb niet eens geslapen vannacht van de pijn.en gaat niet weg de pijn,het blijft steeds.echt heel vervelend.maar ok ik zal wel eff bellen naar verlos.want de pijn hou ik niet uit.groetjes

HoiHoi
Ik heb dat ook gehad en toen bleek het bandenpijn te zijn.
Ik dacht zelf toen aan een blaasontsteking omdat ik idd veel moest plassen.
Maar ff laten checken voor de zekerheid!
Groetjes RB

kan ook je bekken zijn die   je problemen veroorzaakt , heb ik namelijk ook , mijn ene heup zit vast en daardoor   kan ik niet te lang in de zelfde houding zitten of op me linkerzij liggen  

hoi,ik weet echt niet wat het is.heb al een paracetamol genomen vannochtend en warme kruik maar niks help.ik huil de hele tijd van de pijn.de pijn gaat over me hele buik heen.echt vreselijk,ik hou het gewoon niet meer uit.groetjes

Hoi Mariska,

Als je aan het huilen bent van de pijn moet je gewoon de verloskundige bellen. Dan weet je wat het is en misschien wel helemaal niets. Maar je moet geen risico's nemen hoor.

Gewoon bellen en je niet laten afschepen!

Veel succes en sterkte.

Groetjes Natalie

hey,

ik heb precies het zelfde gehad als jij toen ik 16 weken zwanger was, maar ik kreeg er ook hele harde buiken bij. ik ben toen ook naar mijn vroedvrouw gegaan en die zij dus tegen mij dat ik het wat rustiger aan moest gaan doen. Misschien is dit ook bij jou het geval. Maar ik zou er niet te lang mee blijven lopen, en gewoon naar de verloskundige gaan. Hun zijn hiervoor, ook al is het niks, hun zijn er om al je twijvels weg te nemen.
Maar blijf er vooral niet telang mee doorlopen.

Ik wens je veel sterkte de aankomende tijd, en laat even weten wat het was.

Terug
Bovenaan